جشن تکلیف ۳۵ نفراز دانش آموزان دبیرستان شهید پاکنژاد بخش یزدان آباد برگزار شد

مراسم جشن تکلیف ۳۵ نفراز دانش آموزان دبیرستان شهید پاکنژاد بخش یزدان آباد با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند و دیگر مسئولین مدارس در مصلی نماز جمعه این بخش برگزار شد.

مراسم جشن تکلیف  ۳۵ نفراز دانش آموزان دبیرستان شهید پاکنژاد بخش یزدان آباد با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند و دیگر مسئولین مدارس در مصلی نماز جمعه این بخش برگزار شد.

 

JashTaklif_EmamJomeYZبه گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه یزدان آباد در این مراسم خطاب به دانش آموزان مکلف شده گفت: شما امروز رسماً به جمع اقامه کنندگان نماز پیوستید و امروز اولین نماز ظهر بعد از مکلف شدن را با چفیه اقامه خواهید کرد.

 

وی گفت: چفیه ای که امروز شما بر دوش می گذارید یادآور شهدای مظلوم ملت ایران است؛ پس شما نیز باید از امروز در سنگر تکلیف به مدافعان دین پویای اسلام بپیوندید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی اظهار داشت: شما دانش آموزان از امروز مکلف شدید تا واجبات و مستحبات دین مبین اسلام را بجا آورید و امیدوارم که شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور بتوانید برای اسلام و کشور مثمر ثمر باشند تا انشاءالله ایران اسلامی به وجود امثال شما بخود ببالد.

 

صادقی زاده رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز در این مراسم با ذکر احادیثی گفت: بهترین جایی که برای جشن تکلیف در نظر گرفته شده همین مصلی نمازجمعه است؛ شما دانش آموزان مثل اینکه گواهینامه رانندگی می گیرید امروز گواهینامه عبادت را از خدا خود دریافت می کنید و باید سعی کنید بنده خوبی برای خداوند باشید.

 

ایشان ادامه داد: ارتباط با خدا، حضور کتاب خدا و عترت در زندگی انسان است و اگر می خواهید با خدا متصل باشیم باید هم کتاب خدا و هم عترت را در زندگی خود جاری کنید تا بتوانید در تمامی زمینه ها موفق باشید.

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی