بیانیه مشترک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت ۲ اردیبهشت و ولادت امام علی (ع)

بیانیه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی (علیه السلام).

صدای زرند: بیانیه فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی (علیه السلام).

 

Zamani_Kashefiپاسدارها بودند که مملکت ما را در چنین زمانى که هیچ کس نمى توانست حفظ کند حفظ کردند الان هم حفظ مى کنند – حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)

 

پاسدار نامی حک شده بر پیشانی حادثه های سرخ که تیغ عشق در مدار شورش شگفت، عاشقانه در حضوری به حجم رشادت و پنجره ای به خلوت خدا گشودند و حسین (علیه السلام) امام ابدی همه شیدایان که روشنی را بر دل خاموشان نازل کرد و الفبای سرود آزادگی را بر دل های بیجان نوشت و چراغ شهادت را با کلمات سرخ عاشورا تا همیشه بر پیشانی تاریخ حک نمود.

 

پاسدارن مردانی با آرمان های مکتبی – انسانی هستند که در حساسترین لحظات تاریخ از میان خلق برمی خیزند و همچون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام برمی دارند.

 

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، که مصادف شده با ولادت حضرت علی (علیه السلام)، یادآور عزم غرور آفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین (علیه السلام) است گرامی باد بر شما پاسداران حریم ولایت و امامت، ،سلام بر شما ای عباس های حادثه که در جاده سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش های انقلابید، گرامی باد این روز که از جنس شهیدان و هم پیمان با سربازان اسلام که با پرچم داری آرمان های اباعبدالله (علیه السلام)  تفسیرگر راه حسینید و پاسدار یعنی روییدن و بالیدن و مردانه مردن در مکتب امام حسین (علیه السلام)  که تنها با واژه حسین (علیه السلام) معنا می شود چرا که پاسدار آرمانی بزرگ و مقدس دارد و آن حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب برپاشده است و رایحه تحقق آن را بر جهان امروز دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز گسترده است.

 

یاد و خاطره جانفشانی ها، رشادت ها و دلیریهای پاسداران به ویژه سرداران شهید در عرصه های جهاد و شهادت هرگز از لوح خاطره ها پاک نمی شوند و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند. امروز از بلندترین اندیشه ها، که از چشمه سار زلال جماران جاری بود، سپاهی گرد آمده است؛ سپاهی از ملت پابرهنه و درد کشیده که غول عصیان را از قصر طلایی بیرون کرده و به خاک نیستی افکنده بود؛ سپاهی که بر آفتاب عاشورا، اقتدا کرده بود و حماسه هایی کربلایی می آفرید.

 

برایت دعا می کنم، تویی که مهربان آفریده شدی؛ تویی که ارمغان شهادت، سوغات روزهای نبردت بود؛ تویی که بهشت به پذیرایی ات افتخار می کند؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه با پیروزی ات، دل خانواده های داغ دار شهید را خرسند می کردی؛ تویی که گَرد غریبی و تنهایی را از چهره چروک خورده پدران شهید، پاک می کردی؛ تویی که مربی پیکارهای کربلایی هستی؛ تویی که آزادی را به خانه ها آوردی؛ تویی که پاسدار حریم اسلام و قرآنی. نامت را می ستایم. هشت زمستان سرد، در بلندترین قله های برف گیر غرب نخفتی و هشت تابستان داغ را در بیابان های آفتاب خورده جنوب جنگیدی. تو صفیر بارش گلوله بر فرق دشمنی. تو خروش بانگ تکبیری. تو خمینی رهبری، قرآن کتابی و عاشورامسلکی. دلیری تو، خاطره سربداران را از یادها محو کرده و زلال جان فشانی تو، یاد حماسه آفرینان تاریخ را سترده است. خون حسینی (علیه السلام)  در رگ و بوی خمینی (رحمت الله علیه) از پیرهنت جاری است. شاگرد دلداده پیر جماران و مرید پاک باز خورشید امام خامنه ای مدظله العالی هستی. عافیت طلبی از جان گریزان است. پاسدار هستی و پیشه ات عاشقی است.آسمان ها پیش جان فشانی ات به سجده افتاده اند. سلام بر قامت سبز و استوارت، ای پاسدار همیشه بیدار!در همه حال فداکاری ات را سپاس می گویم.

 

آری سروقامتان تاریخ با اقتدا به سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) از ابتدا در پاسداری از حریم نظام اسلامی و ولایت کمر همت بسته و لحظه‌ای آرام ننشسته‌اند و در این مسیر پرفراز و نشیب جان پاکشان را بر طبق اخلاص گذاشته‌ و در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی و حضور همه‌جانبه در ‌هشت سال دفاع مقدس، سنگر سازندگی و آبادانی ایران اسلامی‌ و امروز در جبهه دفاع از مرزهای ولایت و نظام اسلامی در مقابل توطئه‌گران و جنگ افروزان عرصه جنگ نرم و در حفاظت از دستاوردها و آرمان‌های متعالی نظام چشم بیدار انقلاب اسلامی‌اندوتاآخرین قطره خون خود بر عهد خود استوارند.

 

این جانب با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و تقارن این روز با خجسته میلاد با سعادت حضرت علی (علیه السلام) خدمت شما پاسداران حریم ولایت ازخداوند متعال دوام توفیقات روز افزون شما و خانواده محترمتان را از آستان ربوی حضرت حق و در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت و مرجعیت مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام  خامنه ای (مد ظله العالی) خواستاریم.

 

سرهنگ پاسدار عبد المجید زمانی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

علی اصغر کاشفی – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان زرند

 

 

انتهای پیام/