اهداء خون توسط کارکنان مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند (+تصاویر)

نوزدهمین مرحله اهداء خون با همکاری هلال احمر شهرستان زرند در محل بهداری مجتمع انجام شد که کارکنان مجتمع ۲۴۳۰۰ سی سی از خون خود را اهداء کردند.

کارکنان مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند برای نوزدهمین بار در حرکتی فرهنگی و انسان دوستانه با همکاری هلال احمر شهرستان زرند اقدام به اهدای خون کردند.


به گزارش صدای زرند، در نوزدهمین مرحله اهداء خون کارکنان و مدیران مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند حدود ۲۴۳۰۰  سی سی از خون خود را به نیازمندان اهداء کردند.

 

در این مراسم بهرامی به نمایندگی از مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمان با قدردانی از تعامل مدیریت مجتمع در زمینه اهداء خون، افزود: خوشبختانه مردم شهرستان زرند در امر اهداء خون مشارکت بسیار خوبی دارند و کارکنان مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند نیز در این راه بسیار فعال و موثر گام بر می دارند.

 

وی اظهار داشت: با هر مرحله از اهداء خون، جان ۳ بیمار نجات پیدا خواهد کرد.

 

“حسین متصدی” مدیر مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند نیز در این رابطه گفت: فعالیت های بسیارخوب سازمان انتقال خون در امر خونگیری و اهداء آن به نیازمندان  بر کسی پوشیده نیست و مردم باید ضمن مشارکت در این کار، خدمتی به هم نوعان خود انجام دهند.

 

لازم به ذکر است، کارکنان مجتمع کک سازی و پالایش قطران زرند در برنامه اهداء خون مشارکت بالایی دارند و به طور مستمر و هر سه ماه یکبار با همکاری سازمان انتقال خون استان کرمان و جمعیت هلال احمر شهرستان زرند اهداء خون انجام می شود.

 

به گزارش صدای زرند، محمدرضا مهدیزاده مدیر کل انتقال خون استان کرمان با ارسال تقدیر نامه ای از تلاشگران مجتمع کک سازی زرند که در امر خداپسندانه اهدای خون حضوری فعال داشتند قدردانی کرد.

 

Ehda-khon-ghatran-zarand (1)

Ehda-khon-ghatran-zarand (2)

Ehda-khon-ghatran-zarand (3)

Ehda-khon-ghatran-zarand (4)

 

انتهای پیام/