برنامه های حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زرند در سال ۹۵

یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند، برنامه های حوزه معاونت خدمات شهری در سال ۹۵ را تشریح کرد.

یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند، برنامه های حوزه معاونت خدمات شهری در سال ۹۵ را تشریح کرد.

 

رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرند

 

به گزارش صدای زرند، “رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری شهرداری زرند به مهمترین برنامه های معاونت خدمات شهری در سال ۹۵ پرداخت و گفت: یکی از برنامه هائی که همواره در طی چند سال گذشته دنبال کرده ایم آموزش شهروندی و چهره به چهره با شهروندان بوده است که توانسته ایم بسیاری از مسائل و مشکلات شهری را با این روش به سرانجام برسانیم.

 

وی گفت: طرح تفکیک زباله از مبداء یکی از برنامه هائی بود که توانسته ایم به خوبی در سطح شهر به انجام برسانیم که همکاری شهروندان در اجرای این طرح نیز بسیار قابل تقدیر است.

 

یزدانپناه تصریح کرد: اجرای صحیح و واگذاری طرح تفکیک زباله از مبداء به بخش خصوصی و همچنین استفاده از مشارکت شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات خدمات شهری از دیگر برنامه های این معاونت در بخش پسماند خواهد بود.

 

معاون خدمات شهری بیان کرد: بهسازی ناوگان حمل و نقل موتوری شهرداری زرند و خرید تجهیزات و امکانات جدید و ایجاد یک محل درآمد مناسب از محل اجاره خودروهای سنگین شهرداری نیز از برنامه های ما در امور نقلیه و خدمات موتوری خواهد بود.

 

وی با اشاره به ساخت غسالخانه جدید زرند، اظهار کرد: رنگ آمیزی المان های شهری، رنگ آمیزی تابلوهای سطح شهر، نامگذاری معابر و کوچه های فاقد نام با ساخت و نصب تابلو، نورپردازی میادین و بلوارها، ارائه برنامه های فرهنگی در خصوص کاهش تولید زباله به شهروندان، ساخت سرویس های بهداشتی در نقاط مختلف شهر، ساماندهی بهشت زهرا و ارائه طرح جامع آرامستان شهر به منظور توسعه این مکان، ساخت قبرهای جدید از دیگر برنامه های است که این معاونت پیگیر آن می باشد.

 

یزدانپناه در ادامه به احداث سالن جدید کشتارگاه دام سنگین اشاره و بااعلام اینکه مکانیزه نمودن امور مربوط به دامهای سبک نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: تلاش در جهت درآمد زا نمودن سازمان آتش نشانی و ارائه برنامه های آموزشی درخصوص اطفاء حریق و همچنین اجرای تعرفه جدید درآمدی خدمات شهری در خصوص آتش نشانی از مهمترین مواردی است که در سال جاری پیگیر آن خواهیم بود.

 

وی ساماندهی و جمع آموری دست فروشان داخل بازار، ساماندهی وضعیت سد معبر و بهرگیری از شیوه های جدید در رفع معضل دستفروشان، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و تجاری در معابر شهری، برخورد قانونی با شهروندانی که آب فاضلاب خود را به سطح شهر جاری می کنند، برگزاری و نشست های مستمر مدیریت بحران و همچنین تلاش در جهت رفع نقاط آبگیر با همکاری معاونت های شهرداری از برنامه های دیگر این معاونت در سال ۹۵ دانست.

 

معاون خدمات شهری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و ارشادات شهردار زرند اظهار امیدواری کرد با همکاری همه شهروندان و مسئولین شهر بتوانیم بار دیگر شهری زیبا و در خور نام بلند زرند بسازیم.

 

انتهای پیام/