برج تاریخی «زرندوئیه» به زودی احیاء و بهسازی می شود

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند از برنامه های شهرداری در احیاء بناهای تاریخی شهر خبر داد و گفت: شهرداری زرند در جهت احیاء هویت و بازسازی اماکن تاریخی در سال جدید با همکاری مالکین اطراف برج زرندوئیه این مکان را بهسازی و احیاء خواهد کرد.

محمدی شهردار زرند از احیاء و بهسازی برج تاریخی «زرندوئیه» با همکاری مالکین و شهرداری در سال جدید خبر داد.

 

Borj-zarando-94_ (2)

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند از برنامه های شهرداری در احیاء بناهای تاریخی شهر خبر داد و گفت: شهرداری زرند در جهت احیاء هویت و بازسازی اماکن تاریخی در سال جدید با همکاری مالکین اطراف برج زرندوئیه این مکان را بهسازی و احیاء خواهد کرد.

 

شهردار زرند در این دیدار گفت: بناهای تاریخی یکی از سرمایه های شهرها می باشند، که در بعضی از مواقع تداوم خاطرات گذشتگان می باشد و به نوعی برای افراد دارای اهمیت و ارزشمند می باشد.

 

محمدی افزود: بافت های تاریخی آثار گرانبهایی هستند که فرهنگ ،تاریخ، دانش معماری و شهرسازی گذشته  را به جامعه کنونی نشان می دهند.

 

وی در ادامه افزود: متاسفانه عدم اهمیت به این بناها در شهر باعث بروز مشکلاتی برای این مکان ها شده است و در بعضی مواقع نیز تخریب این آثار را شاهد هستیم.

 

شهردار زرند از دلایل احیاء برج تاریخی «زرندوئیه» گفت و تصریح کرد: از مهمترین اهداف شهرداری ارائه راهکارهای اقتصادی و جذب گردشگر در این منطقه می باشد.

 

وی اظهار امیدواری کرد این طرح با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری به زودی اجرائی شود.

 

انتهای پیام/