آیا مس در خرم آباد طلا می شود/ جدال سخت خیبر خرم اباد و مس کرمان

خیبری ها در هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردادوشنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۶:۳۰در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف مس کرمان خواهند رفت.

 خیبری ها در هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، فردادوشنبه شانزدهم فروردین ماه سال جاری از ساعت ۱۶:۳۰در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف مس کرمان خواهند رفت.

 

Meskerman-khoramabad

 

به گزارش صدای زرند، در جدالی سخت ونفسگیر مس کرمان با اندیشه های مربی جدید و پر حاشیه خود اکبر میثاقیان در برابر سبز پوشان پر نوسان وغیر قابل پیش بینی خیبر قرار می گیرند.

 

خیبر که در نیم فصل دوم با شروع طوفانی حریفی چغر ولقمه ای گلوگیر برای مدعیان بود به یک باره نزول کرده ودر شش هفته گذشته رنگ شیرین برد را به خود ندیده است.

 

شاگردان نیکبخت اگر در بازی فردا نتیجه مطلوب را کسب نکنند کاری سخت ودشوار برای ماندن در لیگ دسته اول دارند.

 

یکی از حساس ترین دیدار های این هفته در خرم آباد برگزار می شود، خیبری ها برای فاصله گرفتن از منطقه خطر و رسیدن به منطقه آرامش فردا تلاش می کنند در حضور هواداران پرشور خود با نتیجه ای مطلوب به خواسته خود برسند.

 

تیم مس هم علیرغم هزینه های میلیاردی با وینگو بگو ویج نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند وبا اخراج اکبر اوتی این مربی متخصص در صعود به لیگ برتر را به جمع خود اضافه کرد.

 

فردا جدال سخت جدال فرزاد حسین خانی هافبک باتجربه وقدیمی مس با مردان خط هافبک خیبر وبه خصوص مهدی عبدی  دیدنی خواهد بود وبرنده جدال در میانه میدان می تواند به پیروزی تیم خود امیدوار باشد.

 

خیبر با بازگشت یاسر درویشی هافبک تکنیکی وخوش آتیه خود می تواند جناج چپ مس را فلج کند هر چند نقطه ضعف خیبر هم در سمت چپ بسیار خطرناک است.

 

خط دفاعی خیبر در دیدار هفته گذشته بسیار ضعیف ظاهر شدند واگر این خط دفاعی ترمیم نشود این تیم در بازی با مس هم کار سختی را در پیش دارد.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال مس کرمان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را در بازی با خیبر خرم‌آباد همراهی کند.

 

کوروش ملکی که در تمرینات تیم از ناحیه‌ی لگن دچار آسیب دیدگی شد، با انجام کارهای درمانی بازهم موفق نشد شرایط بازی در این مسابقه را پیدا کند تا غایب تیم مس در این بازی باشد.

 

اما خبر خوب برای کادر فنی تیم مس آمادگی بسیار خوب ارشاد یوسفی سنگربان شماره‌ی یک و با تجربه‌ی تیم مس کرمان است که در تمرینات روزهای اخیر بسیار خوب و با نشاط تمرین کرده است و از هر نظر آماده‌ی دفاع از دروازه‌ی تیم مس کرمان می‌باشد.

 

علاوه بر ملکی، مجید حیدری نیز در تمرینات از ناحیه‌ی مچ پا آسیب دیده است و او نیز به بازی برابر خیبر نخواهد رسید.

 

هر دوی این بازیکنان برای بازی بعد مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند تیم خود را در بازی هفته‌ی آینده همراهی کنند.

 

خیبری ها با نتایجی که کسب کردن بهتر از هر کسی می دانند حتی تا پایان فصل جائی در جمع سه تیم بالای جدول ندارند ولی با این حال تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با ارائه بازی های قابل قبول دل هواداران متعصب خود را به دست بیاورند.

 

آخرین برد خیبر به هفته بیست و پنجم برمی گردد که در خانه مقابل گیتی پسند اصفهان بانتیجه ۲ بر ۱به پیروزی رسید. ولی کسب نتیجه این تیم در بازی این هفته مقابل مس کرمان تا حدود زیادی اسباب خوشحالی مدعیان صعود به لیگ برتر را فراهم خواهد کرد.

 

در آنسوی میدان، مس کرمانی قرار دارد که با تغییر در راس کادر فنی خود امید زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.

 

اکبر میثاقیان پس از جدایی از تیم فوتبال خونه به خونه هدایت مس کرمان را برعهده گرفت اما وی نتوانست در بازی هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول روی نیمکت کرمانی‌ها بنشیند زیرا کارت مربیگری وی صادر نشد. با صدور کارت مربیگری میثاقیان وی برای هفته سی‌ودوم مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

 

جهرمی سرپرست مس در این باره گفت: کارت مربیگری میثاقیان برای بازی گذشته نیز صادر شده بود اما به دست ما نرسیده بود. او برای این دیدار مشکلی ندارد و می‌تواند روی نیمکت بنشیند.

 

مس هفته گذشته موفق شد در خانه آلومینیوم هرمزگان را با نتیجه ۲ بر ۰ شکست دهد.

 

شاگردان اکبر میثاقیان اکنون با ۵۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارند و فقط دو امتیاز با تیم دوم این گروه فاصله دارند و از مدعیان اصلی صعود به شمار می آیند.

 

لازم به ذکر است دیدار رفت دوتیم با نتیجه ۱بر۰ به سود مسی ها به پایان رسید.

 

هفته سی ودوم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه ۱۶فروردین برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/