تعداد نیروهای بومی و غیر بومی شاغل در کارخانجات صنعتی زرند / کارخانجات صنعتی زرند با دستان توانمند نیروهای بومی می چرخند

با پیگیری های مجدانه دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس و درخواست های مکرر ایشان از مسئولین، اکنون تعداد کثیری از نیروهای مشغول به کار کارخانجات صنعتی را نیروهای بومی تشکیل می دهند.

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: کارخانجات صنعتی زرند با دستان توانمند نیروهای بومی می چرخند.

 

Khabari-Amiri_ (2)

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، با پیگیری های مجدانه دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس و درخواست های مکرر ایشان از مسئولین، اکنون تعداد کثیری از نیروهای مشغول به کار کارخانجات صنعتی را نیروهای بومی تشکیل می دهند.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بر اساس آمار مستند از ترکیب سرمایه های انسانی در کارخانجات صنعتی، ۸۰ درصد نیروهای کارخانه های صنعتی چون کک سازی ۸۰۰ هزار تنی، کنستانتره و گندله سازی که از زیر مجموعه های شرکت تخصصی میدکو می باشند، را نیروهای بومی زرند وحومه آن شامل شده است.

 

امیری افزود: این نیروها از طریق آزمون های استخدامی و طی کردن مراحل آزمون کتبی و مصاحبه به شغل های متعدد این کارخانجات ورود پیدا کرده اند.

 

وی ادامه داد: نمودار ترکیب سرمایه های انسانی در کارخانجات مذکور حاکی از این می باشد که تقریبا ۱۰۱۷ نفر از نیروهای بومی شهرستان زرند در این کارخانجات به غیر از شرکت های پیمانکاری مشغول به کار هستند و تنها ۱۴۱ نفر از شهرهای دیگر استان کرمان می باشند.

 

Niro-Zarand

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: لازم به ذکر است، اکثر کارخانه های که به بهره برداری رسیده اند از طریق آگهی استخدام نیروهای خود را جذب می کنند، و در آزمون استخدامی شرکت فولاد زرند ایرانیان که پیش از این زمان تقریبی آن از سوی مسئولین نیمه اول سال جاری اعلام شده است نیز اولویت اول با استخدام نیروهای بومی خواهد بود.

 

صدای زرند: لازم به ذکر است پیش از این زمان تقریبی برگزاری آزمون استخدامی فولاد زرند ایرانیان اواخر فرورین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه سال جاری اعلام شده بود که هنوز خبری از ثبت نام این آزمون از سوی نهادهای مربوطه نشده است.

 

انتهای پیام/