برجام مصداقی عینی از دروغ‌گویی آمریکاست / آمریکا سمبل بی‌اعتمادی است

امام جمعه زرند گفت: نباید چشم امید به خارج از کشور و به ویژه به آمریکا داشت، چراغ سبز آمریکا دروغی بیش نیست، برجام یک مصداق عینی از این دروغ‌هاست که آمریکا در آن به تعهداتش عمل نکرد.

امام جمعه زرند گفت: نباید چشم امید به خارج از کشور و به ویژه به آمریکا داشت، چراغ سبز آمریکا دروغی بیش نیست، برجام یک مصداق عینی از این دروغ‌هاست که آمریکا در آن به تعهداتش عمل نکرد.

 

namaz-jome-13bedar-95_

 

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان اهل بیت (ع) اظهار داشت: سخنان و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب چراغ راه ملت و دولت و لذا شایسته است، همگان در این مورد حرفشان فرمایشات معظم‌له باشد.

 

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که چنین رهبری به ما عطا فرموده است که کشور را از گزند دشمنان حفظ کرده است، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عمل به دستور ولی‌فقیه است و با شعار دادن کاری از پیش نمی‌رود و باید عمل صورت گیرد.

 

امام جمعه زرند ادامه داد: کلید رفع مشکلات جامعه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلابی عمل کردن است و نباید نگاهمان به دشمن و خارج باشد و مقام معظم رهبری هم فرمودند که اگر با ایمان و خودباوری در میدان حضور داشته باشیم، آمریکا و بزرگتر از او هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند.

 

ابراهیمی عنوان کرد: لذا باید همواره با اتکا به خداوند از توان و کمک نیروهای حزب‌اللهی داخل کشور استفاده شود و در این صورت همچون گذشته موفق هستیم.

 

وی بر لزوم هوشیاری بیشتر در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا تاکید کرد و گفت: آمریکا سمبل بی‌اعتمادی است، آنها به تعهدات خود در برجام عمل نکردند، آنها نه تنها تحریم‌ها را بر نداشتند، بلکه تحریم‌های بیشتر وضع کردند.

 

امام جمعه زرند بیان داشت: نباید چشم امید به خارج از کشور و به ویژه به آمریکا داشت، چراغ سبز آمریکا دروغی بیش نیست، برجام یک مصداق عینی از این دروغ‌هاست که آمریکا در آن به تعهداتش عمل نکرد.

 

ابراهیمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیستند، افزود: مذاکره بدون در نظر گرفتن صنایع دفاعی خلاف قرآن است در حالی که در نظرگرفتن صنایع دفاعی بدون قوت استدلال و منطق اشتباه بسیار بزرگی است و لذا همه‌جانبه نگری براساس مبانی دینی، قرآنی در سیاست‌های راهبردی داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران مورد نیاز است.

 

خطیب جمعه زرند با یادآوری اقدامات خصمانه آمریکا به بهانه برنامه موشکی ایران خاطرنشان کرد: آمریکا برخی تحریم‌ها را به بهانه برنامه موشکی بر علیه ایران اعمال می‌کند.

 

وی اضافه کرد: حالا حرف از کنترل سیستم موشکی ما می‌زنند، فردا بهانه‌های دیگری را مطرح می‌کنند، آمریکا ایران را مقتدر و مستقل نمی‌خواهد، آنها به دنبال تضعیف کشور هستند، آنها ایران را همانند رژِیم طاغوت توسری‌خور می‌خواهند.

 

ابراهیمی تأکید کرد: دشمنان و استکبار بدانند که مردم ایران اسلامی با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که با خون هزاران هزار شهید به ثمر نشسته است تا پای جان ایستاده و هرگز به دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار اجازه کوچک‌ترین مداخله را نمی‌دهند.

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته شهر زرند به مناسبت همزمانی با روز طبیعت، در پارک شهید زرند (بوستان شهداء) و در جوار قبور شهدای گمنام برگزار شد.

 

انتهای پیام/