فاطمه (س) امتداد راه انبیاست / روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر مبارک

پیام تبریک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادروتولد فرزند خلفش حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه).

به گزارش صدای زرند، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زرند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و هفته بزرگداشت مقام مادر و تولد فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) طی پیامی این ایام را به عموم مردم تبریک گفتند.

 

Zamani_Kashefi

 

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

بی تردید فاطمه فرشته ای است که در سیمای انسان آفریده شده بود. «پیامبر اکرم (صل الله علیه وآله وسلم»

 

میلادش تولد بهاراست؛ تولد آب است و تولد هر چه پاکی و زلالی. میلادش از هر سو رحمت است. از آن جهت که ادامه ی راه انبیاست.

 

فاطمه (س) امتداد راه انبیاست. اگر او نبود، طریق انبیا ابتر می ماند و این سلسله ی پیوسته به بن بست می رسید. بشارت باد بر اهالی زمین که سیب سرخ بهشت، جوانه زده است! تو عطر یاسی و نرگس تویی که زهرایی، خوش آمدی به زمین ای شروع زیبایی، برای ظلمت شب‏های مکه آمده ‏ای، تو آن طلوع قشنگی که در کنار علی (ع) تو آمدی که بگویی شرافت یک زن را، تو آمدی که بگویی اگرچه پهلویت شکسته، اما از آن دوازده خورشید به آسمان و زمین، از تو هدیه خواهد شد، سلام بر تو که عشق محمدی و علی (ع) هستی!

 

تو که آمدی، فرشته ‏ها جشن گرفتند، بهشت زینت بست و خدا برای همیشه دوستان تو را از بند آتش برید…، تو که آمدی، آب‏های بهشتی به جوش آمدند، کوثر مست نوشانوش بهشتیان شد و ذرات هستی در ذات رگ‏ های هوششان شادی را احساس کردند و اکنون از وجود توست که کره خاکی به بند هستی وصل است و گیاه و جانور و آدم حیات از سر می‏ گیرند.

 

فرخنده زاد روز میلاد بهانه هستی، مظهر تمام حیثیت زن و حقیقت انسان، صحیفه فضل و معرفت، کوثر قرآن، حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن، هفته بزرگداشت مقام مادر و تولد فرزند خلفش حضرت امام خمینی (قدس سره) را خدمت همه شما دوستداران آل طاها تبریک و تهنیت گفته و مفتخریم کوثر هستی، دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت گرانبها ترین گوهری است که به عنوان الگوی یک زن کامل از طرف خداوند تقدیم انسانیت شده و زنان و مردان ما از بابت تأسی به سیره آن ستاره درخشان عالم به خود می بالند.

 

از خداوند تبارک و تعالی موفقیت روزافزون شما را در تمسک به حبل المتین ولایت و سرمشق قرار دادن برترین زن جهان و سیده نساء العالمین، برای همراهی و همگامی با مدافعان انقلاب علوی و فاطمی (ع) را در پاسداشت میراث بزرگ حضرت  امام خمینی (رحمت الله علیه) و تحت زعامت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مسئلت می نماییم.

 

سرهنگ پاسدار عبدالمجید زمانی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

علی  اصغر کاشفی – مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند

 

 

انتهای پیام/