راه اندازی شهربازی زرند تا ۱۵ خرداد ماه

مهندس محمدی شهردار زرند در نشست مشترک معاون خدمات شهری و مدیرعامل سازمان پارکهادر خصوص شهربازی از راه اندازی این مجموعه تا ۱۵خرداد ماه سال جاری خبر داد.

مهندس محمدی شهردار زرند از راه اندازی شهربازی زرند تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری خبر داد.

 

mohammadi

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” ضمن تقدیر از فعالیت های چند ساله سرمایه گذار زرندی در بخش شهربازی، گفت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان زرند وجود دارد عدم استفاده از امکانات موجود می باشد که این امر در شهرداری زرند نیز وجود دارد.

شهردار زرند افزود: این مکان در طی سال های گذشته طبق قراردادی به بخش خصوصی واگذار گردیده است و توانست به خوبی بخشی از نیازهای شهروندان را در خصوص تفریحات برطرف نماید.

 

وی از فسخ قرارداد با مستاجر شهربازی خبر داد و گفت: هرچند این شهربازی با قرارداد بلند مدت به بخش خصوصی واگذار گردیده بود ولی بنا به درخواست شهرداری و تمایل بخش خصوصی این شهربازی به بدنه شهرداری بازگشت داده شده است و امیدواریم با همکاری نیروهای داخلی شهرداری به زودی شاهد راه اندازی مجدد این مکان باشیم.

 

محمدی با اعلام اینکه شهرداری به عنوان متولی اصلی شهر می باشد، گفت: شهرداری باید تمامی زیرساختهای یک شهر خوب را برای شهروندان مهیا نماید و لازمه این امر نیز مشارکت شهروندان و همراهی انها با این مجموعه مردمی می باشد.

 

ایشان وجود شهربازی در شهر زرند را یکی از نیازهای اصلی شهر جهت تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان دانست و گفت: ناهنجاری های اجتماعی وقتی در یک شهر زیاد می شود که جوانان و نوجوانان نتوانند هیجانات و شور و شوق جوانی خود را تخلیه کنند لذا به سمت فعالیت های منفی قدم می گذارند.

 

مهندس محمدی هدف شهرداری را جلب رضایت شهروندان از فعالیت های خود دانست و تصریح کرد: می خواهیم با امکانات موجود و با استفاده از دانش بومی و خلاقیت های جوانان شهرستان شهربازی را به طور شایسته بهسازی و بازگشایی نمائیم.

 

شهردار زرند استفاده از سرمایه گذاران داخلی شهر زرند را خواستار شد و گفت: بر این باور هستیم سرمایه گذاران داخلی، افرادی دلسوز تر و با انگیزتر برای فعالیت در سطح شهر می باشند.

 

“رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری شهرداری زرند، نیز از آمادگی لازم سازمان پارک ها و فضای سبز برای بهسازی مجموعه شهربازی خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود در این سازمان ظرف چند ماه آینده این مجموعه بازگشایی خواهد شد.

 

یزدانپناه گفت: بهسازی وسایل بازی، نورپردازی، رنگ آمیزی، ارائه بازی های جدید، راه اندازی استخر قایق و… در دستور کار این معاونت قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولین بتوانیم هر چه زودتر شاهد بازگشایی این مکان باشیم.

 

وی گفت: استارت راه اندازی شهربازی با امکانات موجود به زودی زده خواهد شد تا بتوانیم بخشی از نیازهای اجتماعی شهروندان را در تابستان برطرف نمائیم.

 

یزدانپناه تصریح کرد: هر چند مستاجر شهرداری بدهی هایی نیز به این شهرداری دارد اما در تلاش هستیم با استفاده از تعامل و همکاری فی مابین بخشی از مشکلات موجود در شهربازی را برطرف نمائیم.

 

انتهای پیام/