مسابقه عکاسی سفره هفت سین ۹۵ در زرند

علاقه مندان می توانند با استفاده از دوربین های خانگی و دوربین های تلفن های همراه و با گرفتن عکس از سفره هفت سین خود، تصاویر حاصله را به آدرس ایمیل (mandegar5310@yahoo.com) یا آدرس آتلیه ماندگار (خیابان مصلی، جنب آژانس مشعر)، و یا از طریق تلگرام به آی دی (@SedayeZarand) ارسال نمایند تا در این مسابقه شرکت داده شوند.

به گزارش صدای زرند، آتلیه عکس ماندگار به عنوان اولین برگزارکننده ی سفره های شب یلدا و هفت سین در زرند، با همکاری پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، عید امسال با هدف انتخاب بهترین عکس های گرفته شده از سفره های هفت سین در شهرستان زرند، اقدام به برگزاری «مسابقه عکاسی سفره هفت سین» نموده است.

 

7Sin_Mandegar

 

علاقه مندان می توانند با استفاده از دوربین های خانگی و دوربین های تلفن های همراه و با گرفتن عکس از سفره هفت سین خود، تصاویر حاصله را به آدرس ایمیل (mandegar5310@yahoo.com) یا آدرس آتلیه ماندگار (خیابان مصلی، جنب آژانس مشعر)، و یا از طریق تلگرام به آی دی (@SedayeZarand) ارسال نمایند تا در این مسابقه شرکت داده شوند.

 

به تصاویر برگزیده جوائزی به رسم یادبود از سوی آتلیه عکس ماندگار اهدا خواهد شد و اسامی افراد و تصاویر برگزیده از طریق رسانه صدای زرند به عموم شهروندان معرفی خواهند شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

۳۳۴۳۷۹۷۶ و ۰۹۱۳۲۴۳۵۴۳۸

 

شرایط شرکت در مسابقه:

 

  • تنها ساکن زرند یا افراد زرندی که در خارج از شهرستان زرند زندگی می کنند مجاز به شرکت در این مسابقه می باشند.
  • حداکثر امکان ارسال ۳ تصویر از یک سفره و توسط یک فرد وجود دارد (هر فرد می تواند ۳ تصویر از یک سفره یا سه سفره متفاوت ارسال نماید. هر سفره هم تنها یک بار در مسابقه شرکت داده می شود).
  • افراد در صورت برگزیده شدن تصاویر، برای دریافت جایزه و لوح تقدیر باید حتماً همراه خود کارت ملی فرد معرفی شده را داشته باشند.
  • در صورت برگزیده شدن حتماً باید دوربین یا تلفن همراهی که با آن تصویر مورد نظر گرفته شده است همراه داشته باشند.
  • نوشتن مشخصات فرد شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، آدرس و در صورت نیاز مشخصات سفره هفت سین مورد نظر الزامی می باشد.
  • آخرین زمان ارسال تصاویر ۱۳ فروردین ماه و زمان اعلام نتایج نیز ۳۰ فروردین ماه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/