مشکلات اقتصادی با حرف زدن حل نمی‌شود

امام جمعه کوهبنان گفت: مشکلات اقتصادی تنها با حرف زدن حل نمی‌شود، باید نگاه به درون باشد زیرا دشمن هیچ‌گاه صنعت خود را به صورت کامل در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

امام جمعه کوهبنان گفت: مشکلات اقتصادی تنها با حرف زدن حل نمی‌شود، باید نگاه به درون باشد زیرا دشمن هیچ‌گاه صنعت خود را به صورت کامل در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفری

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: باید از خداوند درخواست کنیم که به ما معرفت فاطمی عطا کند، زیرا خداوند حضرت زهرا (س) را کوثر دائمی قرار داده که مردم باید از این فیض عظیم بهره‌مند شوند‌.

 

وی ابراز داشت: در شهر کوهبنان و مناطق مختلف شهرستان مجالس خوبی در ایام فاطمیه برقرار است، البته مجالس عزا و مجالس جشن و شادی اهل‌بیت (ع) باید با شور و هیجان خاصی برگزار شود.

 

جعفری عنوان کرد: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یادواره شهدای شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام در مسجد جامع برگزار می‌شود که جا دارد مردم ولایتمدار و بسیجی شهرستان و دسته‌های عزاداری در این مراسم حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

 

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: در آستانه نوروز و سال جدید قرار داریم، خانواده‌ها از اسراف پرهیز داشته و در ایام نوروز از تخریب طبیعت دوری کنند، زیرا سرسبزی و نشاط طبیعت مایه آرامش و آسایش مردم است.

 

وی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان رهبر کبیر انقلاب مزین به روز بزرگداشت شهداست، خانواده‌های شهدا بهترین خدمت به اسلام و جامعه کردند، آزادگان، ایثارگران و جانبازان برای آبروی اسلام جان خود را در طبق اخلاق قرار دادند.

 

جعفری عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا جزو اعمال افضل است، چون حضرت امام (ره) فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و مورد احترام مردم هستند، خانواده‌هایی که جزو کم توقع‌ترین اقشار جامعه هستند.

 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: در رابطه با مشکل حقوق معوقه کارگران و بازنشستگان زغال‌سنگ حرکت ضعیفی انجام شده، اما باید تلاش بیشتری توسط نماینده، مسئولان استان و شهرستان صورت پذیرد و حقوق آنان به موقع پرداخت شود.

 

وی گفت: دولتمردان باید مشکلات قشری که در چرخش چرخ‌های اقتصاد نقش مهمی دارند را به صورت اساسی حل کنند، باید حلقه‌ها و واسطه‌ها برچیده شوند تا حقوق این قشر به موقع پرداخت شود.

 

جعفری به دیدار نمایندگان خبرگان رهبری با رهبر فرزانه و متفکر انقلاب اشاره کرد و افزود: باید همگان به رای مردم احترام بگذارند، بزرگانی همچون آیت‌الله یزدی و مصباح، نظام و رهبری را کمک کردند این بزرگواران تسلیم قانون شدند، همان کاری که باید در سال ۸۸ انجام می‌شد.

 

وی یادآور شد: گروهی به دنبال برداشتن حصر فتنه‌گران هستند، آنها چون تسلیم قانون و رأی مردم نبودند به این روز افتادند.

 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: مرتجعین حزب‌الله لبنان را جزو تروریست‌ها می‌دانند در حالی که آل سعود از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند، حزب‌الله سربازان مخلص اسلام و مایه افتخار عرب‌ها هستند، گروهی که به عنوان الگو در جهان مطرح‌ بوده و رهبر آنان سیدحسن نصرالله شخصیتی محبوب است.

 

جعفری با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: مشکلات اقتصادی با حرف زدن حل و فصل نمی‌شود، باید نگاه به درون باشد چرا که دشمن هیچ‌گاه صنعت خود را به صورت کامل در اختیار ما قرار نمی‌دهد.

 

انتهای پیام/