افزایش اشتغال جوانان ایرانی با اهمیت دادن به عزت ملی و اقتصاد مقاومتی

امام جمعه زرند خطاب به تمامی منتخبین مردم و منتخب مردم در شهرستان زرند و کوهبنان، گفت: با اهمیت دادن به عزت ملی و اقتصاد مقاومتی موجب افزایش اشتغال جوانان ایرانی شوند.

آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور همیشگی و پرشور مردم این شهرستان و با امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه این شهر و نماینده ولی فقیه در این شهرستان برگزار شد.

 

Ebrahimi1

به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند ضمن تشکر از مردم و جوانان برای برگزاری عزاداری و موکب های حضرت زهرا (س) در سطح شهر، ایام شهادت این بانوی بزرگ را به تمامی مردم تسلیت گفت.

 

امام جمعه زرند با اشاره به اهمیت ایام فاطمیه و بزرگداشت این ایام، گفت: خوب است خطبه های آن بانوی بزرگوار را در این ایام مورد مطالعه قرار دهیم تا بیشتر با این حضرت فاطمه الزهرا (س) آشنا شوید.

 

وی با اشاره و مرور خطبه حضرت زهرا(س) با زنان انصار و مهاجر، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با وجود بیماری و دردهایی که داشتند در خطبه های خود از خودشان حرفی به میان نیاورده است و حضرت زهرا(س) از اینکه مردان آن زمان ریسمان ارتباط با ولایت و امامت را پاره کرده بودند، ریسمان را بر دوش خود آنان انداخته بود و آن ها را پس زده بود و رها کرده بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: جا دارد که از حضور مردم پای صندوق های رای در جمعه هفته گذشته تشکر کرد و بدون شک در این دوره یکی از کم تنش ترین انتخابات را داشتیم که جا دارد از تمامی افرادی که در برگزاری این انتخابات نقش داشتند نیز تقدیر و تشکر نمود.

 

ایشان متوسط حضور مردم در کشور پای صندوق های رای را ۶۳درصد اعلام کرد و گفت: استان کرمان در زمینه مشارکت در انتخابات رتبه اول کشوری را دارد و شهرستان زرند نیز در استان با ۷۷ درصد مشارکت رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

 

خطیب جمعه زرند با تبریک به تمامی منتخبین مردم و منتخب مردم در شهرستان زرند و کوهبنان، گفت: ان شاالله با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با پیشرفت کشور، در این راه قدم بردارند و با اهمیت دادن به عزت ملی و اقتصاد مقاومتی موجب افزایش اشتغال جوانان ایرانی شوند.

 

وی آمریکا، اسرائیل و آل سعود را مثلث فتنه در جهان دانست و گفت: تمامی حوادث و جریانات شرورانه علیه مسلمانان در این روزها از سوی این مثلث به ویژه آل سعود حادث شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما از هر کس بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به هفته نیکوکاری و هفته منابع طبیعی به اهمیت احسان و نیکوکاری  از سوی مردم به نیازمندان و نیز اهمیت توجه به منابع طبیعی توصیه هایی به مردم داشتند.

 

انتهای پیام/