جمع‌بندی لیست نهایی اصلاح‌طلبان در حوزه کرمان و راور تا امشب/ جهانگیری تنها گزینه اصلاح‌طلبان در سیرجان در صورت تایید صلاحیت

عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان گفت: تصمیم در مورد تکمیل فهرست حوزه انتخابیه کرمان و راور تا فرداشب به جمع بندی نهایی می رسد.

عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان گفت: تصمیم در مورد تکمیل فهرست حوزه انتخابیه کرمان و راور تا امشب به جمع بندی نهایی می رسد.

 

Mohammadreza-Nejad-Heydari

 

به گزارش صدای زرند، “محمدرضا نژادحیدری” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، درباره لیست نهایی نامزدهای اصلاح طلب استان کرمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لیست شهرستان ها توسط شوراهای اصلاح طلب هر حوزه براساس برنامه ریزی قبلی تهیه می شود و نیروهای اصلاح طلب مرکز استان هیچ دخالتی در این قضیه نخواهند داشت مگر اینکه دوستان ما در شهرستان ها به اختلاف برخورده و از مرکز استان تقاضای داوری کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از نامزدهای اصلاح طلب شناخته ما مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار نگرفتند و این امر کار ما را مقداری با دشواری مواجه کرد، در حال حاضر لیست نهایی در شوراهای اصلاح طلبان در دست اقدام فوری است و امیدواریم تا چند روز آینده و قبل از موعد تبلیغات انتخاباتی، لیست استانی اصلاح طلبان را به سمع و نظر مردم قدرشناس استان کرمان برسانیم.

 

عضو هیئت رییسه شورای اصلاح طلبان استان کرمان تصریح کرد: آقای جهانگیری در شهرستان سیرجان تنها گزینه اصلاح طلبان بود که در مراحل اول و دوم صلاحیت ایشان مورد تایید واقع نشد و در صورتی صلاحیتشان تایید و رسما از سوی شورای نگهبان اعلام شود، کاندیدای اصلاح طلبان در سیرجان است و در غیر این صورت اصلاح طلبان کاندیدایی در این شهرستان نخواهند داشت.

 

قائم مقام ستاد ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: تصمیم در مورد تکمیل فهرست حوزه انتخابیه کرمان و راور تا امشب به جمع بندی نهایی می رسد.

 

انتهای پیام/