حفظ حرمت‌ها در تبلیغات انتخابات ضروری است

امام جمعه کوهبنان گفت: حفظ حرمت‌ها در تبلیغات انتخابات ضروری است و باید زمینه برای معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری فراهم شود.

امام جمعه کوهبنان گفت: حفظ حرمت‌ها در تبلیغات انتخابات ضروری است و باید زمینه برای معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام عباس جعفری


به گزارش صدای زرند از کوهبنان، حجت‌الاسلام “عباس جعفری” ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان از حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن‌های پیروزی انقلاب تقدیر کرد و اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر ایام مبارکی است که ملت شریف ایران وظیفه خود را شناختند و به‌موقع در صحنه حضور پیدا کردند.

 

وی بیان کرد: مردم در روز ۲۲ بهمن قدرت اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند در این روز شاهد رونمایی از پهپاد ۱۲۹ با برد ۲ هزار کیلومتر با توانایی حمل هشت موشک بودیم که این مهم دشمنان را به وحشت انداخت.

 

خطیب جمعه کوهبنان یادآور شد: در مسائل اقتصادی هم مسئولان و مردم باید به این نتیجه برسند که ما می‌توانیم لذا همه نگاه‌ها باید به سمت تولید داخل باشد و تولیدکنندگان داخلی تقویت شوند و بدانیم اگر چیزی از خارج وارد شود مقطعی و گذرا است.

 

وی به ۲۵ بهمن ماه سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) اشاره و اظهار کرد: ایشان نقش بسیار کلیدی در معرفت مومنان داشت و دشمن در برابر صبر و ایستادگی ایشان کم آورد.

 

امام جمعه کوهبنان به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری پرداخت و گفت: مجلس خبرگان رهبری مجلسی مهم و کلیدی است و عزت ما بسته به رهبری و ولایت است وجود انسانی عالم، فقیه و مدیر و مدبر که در همه حال موجب عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی تأکید کرد: حفظ حرمت‌ها ضروری است و باید زمینه برای معرفی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری فراهم و کسانی انتخاب شوند که بلایی بر سر اسلام وارد نیاورند لذا باید تلاش کرد رهبری خدشه‌دار نشود تا موفقیت تمام قوا را شاهد باشیم.

 

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: چون انتخابات خبرگان از تمام انتخابات کشور مهم‌تر است باید تلاش کنید انسان‌هایی اندیشمند و پشتیبان ولایت فقیه را برگزینید و در بحث انتخاب باید مسئله حزب و گروه کنار برود و فقط به دنبال حقیقت‌گرایی باشیم.

 

وی به بیانات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش اشاره و اظهار کرد: از اول انقلاب تا به امروز قدرت‌های مادی دنیا روبه‌روی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 

جعفری گفت: وقتی انتخابات همگانی می‌شود کشور و نظام عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود آن وقت انتخابات برای همه مردم فریضه‌ای می‌شود که باید شرکت کنند و البته مسئولان دولتی نباید درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات شوند و انتخابات آنان را از مسائل مستمر غافل کند.

 

وی ادامه داد: یکی از مسائل اساسی مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد خواسته خود را تحمیل کند و اگر اقتصاد کشور را از درون مقاوم کنیم عمده مشکلات کشور نظیر بیکاری، تورم و رکود از بین می‌رود.

 

امام جمعه کوهبنان یادآور شد: دشمن لبخند می‌زند اما مواظب باشید که پشت این لبخند او چیست در حالی‌که در مقابل ما یک جبهه دشمن در اقتصاد، فرهنگ و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و غفلت از دشمن افتخاری ندارد دشمن چون ناتوان می‌شود در لباس دوستی وارد می‌شود.

 

انتهای پیام/