پیام تقدیر و تشکر فرماندار زرند از مردم به‌پاس حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی از حضور حماسی مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان زرند در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

خنجری فرماندار شهرستان زرند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن قدردانی و تشکر کرد.

 

Khanjari_-7

به گزارش صدای زرند، متن کامل پیام “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند بدین شرح است:

 

« خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده و حماسی ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار و متدین زرند در راهپیمائی ۲۲ بهمن بودیم.

 

این حماسه بزرگ که با وحدت، بصیرت، همدلی و همزبانی اقشار مختلف مردم رقم خورد، ثابت کرد که ملت ایران حافظ دستاوردهای انقلاب که به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نیز اعتقاد راسخ دارند و به آن وفادارند.

 

مردم فهیم و انقلابی شهرستان شهید پرور و ولایتمدار زرند بار دیگر با حضور پرشور و دشمن شکن خود در اجتماع عظیم ۲۲ بهمن ، نشان دادند که دوستدار معمار کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

مردانی که با حضور توصیف نشدنی خود با روحیه ای انقلابی و غروری ایرانی ومشتان  گره کرده دشمنی خود را بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب یادآوری کردند و با حضور صف به صف خود ثابت کردند که حامی نظام و انقلاب هستند.

 

اینجانب به سهم خود از عموم مردم فهیم و شریف شهرستان زرند به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارآفرینان، کسبه، اصناف، بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و تمام افرادی که با حضور حماسی، وحدت آفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرورآفرین یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند، تشکر و قدردانی می کنم.»

 

انتهای پیام/