تضعیف جایگاه شورای نگهبان تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: شورای نگهبان یکی از با سابقه ترین و از ارکان مهم این نظام مقدس است و در واقع تضعیف این جایگاه ارزشمند می تواند تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

جعفری رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه مجمع بسیج زرند، گفت: شورای نگهبان یکی از با سابقه ترین و از ارکان مهم این نظام مقدس است و در واقع تضعیف این جایگاه ارزشمند می تواند تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

jafari-dadgostari-zarand

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، “مهدی جعفری” رئیس دادگستری شهرستان زرند در جلسه مجمع بسیج این شهرستان با گرامی داشت یاد وخاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهداء ، افزود: نفوذ استکبار به منظور تغییر در اندیشه های سیاسی امام راحل(ره) در نحوه مدیریت جامعه اسلامی است.

 

وی سه عنصر رهبری ،عزت و استقلال را از مهمترین برکات این انقلاب دانست و افزود: شکر گذاری این نعمتهای مهم خداوند جز از طریق بصیرت ، دشمن شناسی و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه میسر نخواهد شد.

 

این مقام قضائی برگزاری انتخابات سالم وآرام را از نمادهای مهم استقلال سیاسی کشور دانست واظهار داشت: دشمن با استفاده ازطرح های شیطانی مختلف از جمله اختلاف بین جناح های سیاسی و ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم، سیاه نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات جامعه اسلامی سعی در ایجاد یاس و ناامیدی و دلسردی مردم برای حضوربا شکوه در انتخابات دارد.

 

وی در پایان قانون مداری، آگاه سازی عمومی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی را از مهمترین وظایف دستگاه قضائی در انتخابات ها دانست.

 

انتهای پیام/