«جمعیت جوانان مستقل و اعتدالگرای زراوند» پا به عرصه رقابت های انتخابات مجلس گذاشت

تمامی جوانان زرندی برای آشنایی بیشتر با این جمعیت می توانند با ارسال پیامک به شماره ۰۹۹۰۲۸۳۱۷۸۰ (پیامک مستقیم یا ارسال از طریق تلگرام) یا با حضور در جلسات این جمعیت با ما در این راه هم قدم شوند.

News_sedayezarand.irجمعیت جوانان مستقل و اعتدالگرای زراوند، با شعار «توسعه در سایه خودباوری، نوآوری، صلح و دوستی» پا به عرصه رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گذاشت.

                  

به گزارش صدای زرند، جمعی از جوانان توانای زراوندی (زرند و کوهبنان) به صورت کاملاً مستقل و با دیدگاهی اعتدالی، با نگاهی نو و مملوء از ایده های نو و متفاوت، با روحیه ی جوان و پشتی چون کوه به تمامی جوانان زراوندی با اعلام موجودیت، در حال همفکری و برنامه ریزی برای حضور هرچه مقتدرتر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد.

                  

این جمعیت که هسته مرکزی آن را افراد تحصیل کرده، توانا و خوشفکری از زرند و کوهبنان تشکیل داده است با حمایت جمع کثیری از تمامی طیف های جوانان زراوندی و به قصد تشویق مردم به ویژه قشر جوان به حضور حداکثری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاندیدای منتخب خود را معرفی خواهد کرد و امید این دارد که با همفکری با ایشان و نگاهی نو به مسائل سیاسی بتواند با روحیه صلح و دوستی، «رایحه ای نو و خوش» را به آسمان سیاسی و فکری شهرستان های زرند و کوهبنان بدمد.

                  

این جمعیت با انگیزه بالا و با نگاهی متفاوت به مسائل و مشکلات مردم به ویژه جوانان دیار زراوند، با استعانت از خداوند منان و با رویه ی صلح، دوستی و همفکری با تمامی ارگان ها و بخش های شهرستان های زرند و کوهبنان، قصد رفع و کاهش مشکلات و موانع پیش روی تمامی اقشار جامعه ی زرخیز خطه زراوند (از حمیدیه و خانوک زرند تا دارستان و کهن کوهبنان و از مدبون و حتکن تا سرتخت و چاهکین) را دارد.

                  

تمامی جوانان زرندی برای آشنایی بیشتر با این جمعیت می توانند با ارسال پیامک به شماره ۰۹۹۰۲۸۳۱۷۸۰ (پیامک مستقیم یا ارسال از طریق تلگرام) یا با حضور در جلسات این جمعیت با ما در این راه هم قدم شوند.

                  

آرزو داریم این تفکر نو، مورد قبول شهروندان زراوندی واقع شود تا بتواند راهی جدید را برای پیشرفت و توسعه شهرستان های زرند و کوهبنان باز کند.

                  

اولین جلسه جمعیت «جوانان مستقل و اعتدالگرای زراوند» ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه ۲۵ دی ماه ۱۳۹۴ در محل خیابان شهید استاد مطهری، کوچه شماره ۱۷ (منزل ششم از سمت راست (منزل میرزایی)) برگزار خواهد شد که بدین وسیله از شما برای حضور در این جلسه  دعوت به عمل می آید.

 

جمعیت جوانان مستقل و اعتدالگرای زراوند
۲۳ دی ماه یک هزار و سیصد و نود و چهار