شهروند خبرنگار صدای زرند باشید + توضیحات

سرویس شهروند خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی صدای زرند از شما دعوت می‌کند تا عکس‌ها و ویدئوهایتان را از طریق این سرویس به اشتراک بگذارید.

شهروند خبرنگار صدای زرند از شما دعوت می‌کند تا خبرها، عکس‌ها و ویدئوهایتان را از طریق این سرویس با هزاران مخاطب به اشتراک بگذارید.

 

 

635601324486911936

 

 

به گزارش گروه شهروند خبرنگار صدای زرند، در جهت تعامل و ارتباط هر چه بهتر با مخاطبان، صدای زرند اقدام به راه اندازی گروه شهروند خبرنگار کرده تا خبرها، تصاویر و فیلم هایی که از چشم رسانه ها دور مانده را با نام مخاطبان منتشر کند.

 

در همین راستا استدعا داریم سوژه های خود در شهر و روستایتان را برای ما در تلگرام به آدرس http://Telegram.me/SedayeZarand بفرستید تا علاوه بر انتشار در سایت، خبرنگاران ما خبرها و سوژه های شما را از طریق مسئولان پیگیری کنند.

 

شما می‌توانید تصاویر و سوژه‌های خود را از این کانال به ما ارسال کنید و ما آن را به نام خودتان در بخش‌های خبری پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند منتشر کنیم.

 

اگر در حال حاضر رویدادی در اطراف شما در حال وقوع است، به وسیله موبایل، تبلت و دوربین خود آن را ثبت کنید و برای ما بفرستید.

 

برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از سه روش زیر عمل کنید:

۱- شماره تلفن ۰۹۱۳۳۹۶۵۴۸۳ را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و فقط از طریق نرم افزار تلگرام، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

۲- از طریق آی دی @SedayeZarand وارد تلگرام شده و برای ما ارسال کنید.

۳- علاوه بر ارسال اخبار خود از طریق تلگرام، سوژه های خود را می توانید به ایمیل info@SedayeZarand.ir نیز ارسال نمایید.

شایان ذکر است برای دریافت اخبار ما و عضویت در کانال تلگرامی صدای زرند کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و سپس داخل کانال روی Join کلیک کنید:

 

https://telegram.me/SedayeZarand_ch

 

 

انتهای پیام/