ریشه کنی صد درصدی بیکاری در زرند/ بیش از ۹۵ درصد از نیروهای شاغل در کارخانه گندله سازی، بومی و زرندی

حبیب الله خنجری فرماندار زرند ضمن بازدید از روند احداث کارخانه گندله سازی با مهندس راکی مدیر این مجموعه عظیم دیدار و گفتگو کردند.

خنجری فرماندار زرند گفت: با راه اندازی این کارخانه در طی سال های آینده شاهد ریشه کنی صد درصدی بیکاری در شهرستان زرند خواهیم بود.

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن بازدید از مراحل احداث و بخش های مختلف کارخانه گندله سازی، روند احداث این مجتمع صنعتی را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: روند احداث این مجموعه نشان از همت بلند مدیران این کارخانه در بهره برداری  هر چه سریع تر از این کارخانه  می باشد.

 

فرماندار شهرستان زرند افزود: در صورت راه اندازی این مجموعه و سایر کارخانجات شهرستان زرند سرمایه های به دست آمده در استان به گردش در خواهد آمد که این امر باعث رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

 

حبیب الله خنجری این مجموعه را یکی از پروژه های مهم در چرخه صنعتی زرند دانست و تصریح کرد: با راه اندازی این کارخانه در طی سال های آینده شاهد ریشه کنی صد درصدی بیکاری در شهرستان زرند خواهیم بود.

 

خنجری یکی از اهداف مسئولین شهرستان را رفع معضل بیکاری دانست و گفت: به جرأت می توان گفت بیش از ۹۵ درصد از نیروهای شاغل در این مجموعه بومی و زرندی هستند و هدف ما هم جز به کارگیری جوانان زرندی در این کارخانجات نمی باشد.

 

فرماندار زرند با اعلام اینکه تا سال آینده بیش از ۱۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار زرندی با برگزاری آزمون استخدامی جذب این کارخانه ها خواهد شد، گفت: جذب این نیروها در طی دو فرصت شش ماه به صورت آزمون و از بین جوانان متولد ۶۴ به بعد و با مدارک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس به شرط نداشتن معافیت خدمتی انجام خواهد گرفت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند به وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: هیچگاه نباید مشکلات و معضلات در بخش اقتصادی را نادیده بگیریم، بلکه این مشکلات در بسیاری از مواقع باعث ارزش گذاری می شود و باید از آنها برای ساختن مجموعه ها کمک گرفته شود.

 

حبیب الله خنجری تصریح کرد: بازدید مسئولین ادارات و نهادها از این مجموعه ها می تواند دید شهروندان را نسبت به آلودگی ها و فعالیت های این کارخانجات عوض نماید.

 

وی به بحث برگزاری دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۷ اسفند ماه اشاره کرد و گفت: در مجموعه های کارگری برگزاری هر گونه جلسات انتخاباتی و طرفداری از یک کاندیدای خاص و یا تخریب یک کاندیدای دیگر ممنوع می باشد.

 

فرماندار زرند از اختصاص یک صندوق سیار اخذ رأی برای کارخانجات خبر داد و تصریح کرد: کلیه کارکنان کارخانجات می توانند در روز انتخابات با به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی اقدام به اخذ رأی در شعبه سیار نمایند.

 

لازم به ذکر است، فرماندار زرند از بخش های مختلف کارخانه گندله سازی نیز بازدید کرد.

 

Gondle-zarand_05

Gondle-zarand_03

Gondle-zarand_04

Gondle-zarand_02

 

انتهای پیام/