تصویب ۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۱ رشته در مقطع دکتری دانشگاه آزاد واحد زرند

سید جمال الدین امام جمعه معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند با اعلام این خبر گفت: با وجود زیر ساخت های مناسبی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی زرند وجود دارد قدرت جذب پذیرش شش هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی را داریم.

معاون آموزشی دانشجویی واحد زرند از تصویب چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتری دانشگاه آزاد واحد زرند خبر داد.

 

Azad-Zarand-

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، سید جمال الدین امام جمعه معاون آموزشی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زرند با اعلام این خبر گفت: با وجود زیر ساخت های مناسبی که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی زرند وجود دارد قدرت جذب پذیرش شش هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی را داریم.

 

امام جمعه افزود: یکی از شاخص های رتبه بندی دانشگاه ها جذب اعضا هیات علمی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی زرند با وجود ۴۵ عضو هیات علمی تمام وقت توانسته خود را در بین واحدهای دانشگاهی استان کرمان جزء بهترین و کارامدترین دانشگاه ها مطرح نماید.

 

وی افزود: در رشته زمین شناسی این دانشگاه ۹ نفر از همکاران ما با درجه  phd در حال ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و علاقمندان به ادامه تحصیل می باشند که این خود یکی از امتیازات برجسته این واحد دانشگاهی به شمار می رود.

 

معاون آموزشی واحد زرند ضمن قدردانی از تلاش های آقای دکتر ماهانی رییس دانشگاه تصریح کرد: امروز با تلاش های صورت گرفته رشته های تحصیلی” سنجش از دور، طراحی شهری، مشاوره و راهنمایی و روانشناسی بالینی ” و رشته: پترولوژی در مقطع دکتری در دفترچه آزمون سال ۹۵ قرار گرفته است که علاقمندان به تحصیل می توانند تا پایان وقت اداری ۱۶/۱۰/۹۴ با مراجعه به آدرس اینترنتی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/