درخواست…!! درخواست…!! و باز هم درخواست…!!

می خواهم بگویم صد رحمت به آنها، آنها افرادی از جنس خودشان مثل علی ایزدی را انتخاب می کردند به عنوان شهردار و انصافاً به مراتب از الان بهتر کار می کردند.

DarkhastMardom_SedayeZarand

آسفالت کوچه امیر کبیر ۹

 

با سلام

 

نزدیک به یک دهه پیش (چند سال قبل) زمانی که اعضای شورای شهر ما افرادی چون سید باقر موسوی، عباس بلوجی و … بودند؛ تحصیل کرده های شهرمان به افکار همشهریانم ایراد می گرفتند و سطح فکر آنان را پایین می دیدند؛ از اینکه افراد متمول و پولدار را بجای افراد تحصیل کرده انتخاب می نمایند.

 

می خواهم بگویم صد رحمت به آنها، آنها افرادی از جنس خودشان مثل علی ایزدی را انتخاب می کردند به عنوان شهردار و انصافاً به مراتب از الان بهتر کار می کردند.

 

الان چندین سال است که شهرداری جایگاه متزلزلی دارد و هر سال بدهیش بیشتر از سال قبل می شود. این چند سال همه اعضای شورای شهر ما افراد تحصیل کرده ای بوده اند ولی نتوانستند یک شهردار کارآمد برای شهر انتخاب نمایند و هر روز به جای پیشرفت، پسرفت و تنزل داشته ایم و اکنون تحقیق و بازرسی از شهرداری به عمل آمده و همه دیدند ماحصلش را انتظاری بیش از این نمی رفت.

 

حضور تمامی شهرداران در این چند سال رسیده ام از آقای شفیعی گرفته تا یزدانپناه به عنوان سرپرست، عسکری، عرب نژاد، ایزدی، مجددا یزدانپناه و همه آنها کوچه امیر کبیر ۹ را در بودجه سالانه قرار داده اند و هر کدام از آنها قول صددرصد دادند که این کوچه را آسفالت نمایند (البته نداشتن پول و گرانی قیر را همیشه بهانه کرده اند).

 

نامه به استانداری و شخص رییس جمهور نوشتم و تاکید داشتند بر آسفالت این معبر ولی غیر منصفانه برخورد کردند (اسناد و مدارک موجود می باشد).

 

کاش می شد همه مطالب را به رشته تحریر در می آوردم تا حقیقت مطلب را عرض می کردم ولی به همین مقدار بسنده می کنم و از شما تقاضا می کنم این مطالب را در نشریه اتان بیاورید و به گوش مسولین خصوصاً شهردار محترم برسانید.

 

ع. حسن زاده

۲****۰۹۱۳۳۴