مردم نماینده ای را انتخاب کنند که با روحیه ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کند

امام جمعه زرند با اشاره به نام نویسی نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری گفت: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که با روحیه ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کند.

امام جمعه زرند با اشاره به نام نویسی نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری گفت: مردم باید نمایندگانی را انتخاب کنند که با روحیه ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کند.

Ebrahimi_EmamJome1

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند، گفت: در انتخابات مجلس کسانی را انتخاب کنید که از لحاظ شجاعت، ایستادگی، فهم وشعور، علم ،دارایی و بصیرت همچون آیت الله مدرس باشند.

 

امام جمعه زرند ابراز کرد: شهید مدرس شخصیتی مؤمن، متدین و انقلابی بود که به دلیل شجاعت و زیر بار ذلت نرفتن در تاریخ ایران ماندگار شد و باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شخصیت وی الگو‌گیری کنند.

 

وی بیان کرد: به فرموده امام (ره) « مجلس در راس امور است» و یک مجلس خوب می تواند مجلس را خوب و یک مجلس بد نیز می تواند باعث بدی آن شود.

 

امام جمعه زرند تصریح کرد: در این برهه از زمان واقعا باید سعی کنیم افرادی عالم، آگاه، دانشمند، متعهد، متخصص و ولایت مدار برای مجلس انتخاب کنیم که هم با تصویب قوانین گره گشا باشند از مملکت و هم با روحیه ولایت مداری در مقابل زیاده خواهی دشمن ایستادگی کنند، و یک مجلس خوب را برای ایران رقم زنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی حضور در انتخابات را وظیفه ای از ناحیه حضرت امام(ره) و شهدا دانست و عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه بر دوش همه مردم است و باید به نحو شایسته در انتخابات شرکت کرد و به نمایندگانی رای داد که شایستگی حضور در مجلس را داشته باشند.

 

وی با بیان این که امروز دشمن با ترفندها و دسیسه های مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است، خاطرنشان کرد: بدخواهان جمهوری اسلامی ایران انتخابات امسال را نشانه گرفته ‌اند تا به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

 

امام جمعه زرند اظهار کرد: در آستانه انتخابات هستیم و باید مراقب بود غفلت نکنیم تا دشمنان همانند سال ۸۸ در کشور آشوب به پا نکنند و هر جریانی که به اسم انتخابات قصد معرفی کردن سران فتنه را داشته ‌باشد، به شدت محکوم می‌کنیم، در فتنه ۸۸ یادمان نرفته که چه شعارهایی علیه نظام دادند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: در این راستا دشمنان خارجی هم از آنها حمایت کردند، از این رو همه جناح‌ها باید دشمن‌شناس باشند و نباید عامل نفوذ دشمن شوند.

 

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که ملت مسلمان ایران اسلامی به هیچ وجه اجازه نفوذ دشمنان را در زمینه انتخابات نمی‌دهد و در راستای پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

 

انتهای پیام/