بهره‌برداری از کارخانه گندله سازی سنگ آهن زرند آغاز شد/ جذب ۹۸/۵ درصد نیروی بومی و زرندی در کارخانه فولاد

مهندس علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند با مهندس سهراب نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان و مدیران این پروژه در مجموعه فولاد زرند دیدار و با آنها به گفتگو نشست.

سهراب نژاد مدیر عامل فولاد زرند از تولید گندله سنگ آهن خبر داد و گفت: بهره برداری از کارخانه ۲/۵ میلیون تنی گندله سازی سنگ آهن زرند آغاز و گندله از محصولات زنجیره تأمین فولاد می باشد.

 

مجموعه فولاد زرند

به گزارش خبرنگار صدای زرند، مهندس علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در این دیدار بر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان زرندی تأکید کرد و گفت: امروز این توانایی و مهارت در نیروی انسانی شهرستان زرند وجود دارد تا در بخش‌ های مختلف صنعت به کار گرفته شود و توانمندی خود را ثابت کند.

 

گسترش و رونق مراکز علمی و حضور چشمگیر جوانان در تخصص‌ های مختلف

 

وی با تقدیر از فعالیت های مدیران مجموعه فولاد زرند تصریح کرد: با گسترش و رونق مراکز علمی و حضور چشمگیر جوانان در تخصص‌ های مختلف، انتظار می‌رود شرایط مناسب برای اشتغال آنان در حوزه صنعت شهرستان فراهم شود.

 

مهندس صادق زاده به چرخه کامل تولید فولاد شهرستان زرند در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: با تعامل مناسبی که با مدیران بخش صنعتی شهرستان صورت گرفته است، شرایط استخدام و به‌ کارگیری نیروی بومی و زرندی بیش از پیش مهیا شده و باید این امیدواری در بین جوانان و افراد جویای کار نیز تقویت شود.

 

معاون فرماندار زرند همکاری مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی در توسعه و پیشرفت پروژه های صنعتی و معدنی را یادآور شد.

 

در این دیدار مهندس سهراب نژاد مدیر عامل فولاد زرند از تولید گندله سنگ آهن خبر داد و گفت: بهره برداری از کارخانه ۲/۵ میلیون تنی گندله سازی سنگ آهن زرند آغاز و گندله از محصولات زنجیره تأمین فولاد می باشد.

 

وی به بهره برداری از کارخانه فولاد زرند در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: بزرگترین هدف ما از راه اندازی این کارخانجات صنعتی ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیلکرده و جویای کار بومی و زرندی است.

 

جذب ۹۸/۵ درصد نیروی بومی و زرندی

 

مدیر عامل فولاد زرند که خود از مدیران بومی استان کرمان می باشد، تأکید کرد: در این پروژه عظیم ۹۸/۵ درصد نیروی کاری ما بومی و زرندی است و نزدیک به یک درصد فقط از دیگر شهرستان های استان کرمان جذب نیرو داشته ایم و دو نفر نیرو خارج از استان کرمان به دلیل مدیریت و مهارت فنی در این پروژه مشغول به کار هستند.

 

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید شمش فولاد به شیوه کوره بلند

 

مهندس سهراب نژاد اجرای این پروژه را مستلزم استفاره از مهارت فنی نیروی متخصص داخلی و خارجی دانست و افزود: در این پروژه از تکنولوژی روز دنیا در تولید شمش فولاد به شیوه کوره بلند استفاده شده و بزودی در نیمه اول سال ۹۵ بهره برداری از آن آغاز خواهد شد و تحول عظیمی در توسعه صنعتی شهرستان زرند و استان کرمان رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/