عشق به امام حسین (ع) هر سال بیشتر می شود

امام جمعه زرند با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی گفت: عشق و علاقه مسلمانان به امام حسین (ع) هر سال بیشتر می شود.

 امام جمعه زرند با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در مراسم اربعین حسینی گفت: عشق و علاقه مسلمانان به امام حسین (ع) هر سال بیشتر می شود.

 

Ebrahimi_

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به حضور میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی اظهار داشت: عشق و علاقه مسلمانان به امام حسین(ع) هر سال بیشتر می‌شود.

 

وی بر تداوم برگزاری مجالس عزاداری و سخنرانی ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) در طول سال تاکید کرد و افزود: اظهار عشق و ارادت به سیدالشهدا (ع)، باید همراه با معرفت و شناخت باشد و بدانیم که پیام مهم عاشورا تمایز جبهه حق و باطل است.

 

ابراهیمی ادامه داد: ترسیم جبهه حق و باطل در زیارت اربعین برای دیروز، امروز و فردای ما بسیار درس‌آموز است و باید با شناخت خصوصیات حق و باطل، در حوادثی که اتفاق می‌افتد سعی کنیم در جبهه حق قرار گیریم.

 

خطیب جمعه زرند‌ اهمیت خواندن زیارت اربعین را سفارش کرد و ابراز داشت: اظهار علاقه به حضرت اباعبدالله (ع) باید همراه با معرفت و شناخت باشد و یکی از زمینه‌های شناخت امام حسین(ع) و اهل‌بیت پیامبر (ص) توجه به زیارت‌هایی است که از طریق ایشان به ما رسیده است.

 

وی بر توسعه و گسترش فرهنگ عاشورایی تأکید کرد ‌و از برگزاری  اجتماع عزاداران اربعین حسینی در جوار امامزاده عبدالله مطهرآباد تقدیر کرد.

 

ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری‌ با بسیجیان تصریح کرد: در این دیدار، توصیه‌های ارزشمند‌ی از جمله خطر نفوذ از سوی مقام معظم رهبری شده است.

 

این مسئول گفت: نفوذ برای تغییر ساختار یک جامعه به کار می‌رود که از دو طریق انجام می‌شود، ‌یکی نفوذ فردی که افرادی خاص را هدف قرا می‌دهند‌ و دوم نفوذ شبکه‌ای که با ورود یک جریان به کشور که معمولا از روش فرهنگی انجام می‌شود، سعی در تغییر شیوه زندگی مردم دارند.

 

خطیب جمعه زرند ‌با گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز دانشجو این روز را نقطه عطفی در تاریخ جنبش دانشجویی دانست و افزود: این روز‌ یادآور دانشجویان شهیدی است که با خون خود از کیان اسلامی دفاع کردند.

 

وی ۱۴ آذر روز داوطلب را گرامی داشت و از خدمات ارزشمند آنان در ارتقای سلامت مردم قدر‌دانی کرد.

 

انتهای پیام/