جلسه پنجاه و سوم روابط عمومی های زرند برگزار شد

پنجاه و سومین نشست مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای زرند در جوار حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) برگزار شد.

پنجاه و سومین نشست مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای زرند در جوار حرم ملکوتی حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) برگزار شد.


به گزارش خبرنگار صدای زرند، در ادامه روند رو به رشد جلسات و گردهمایی های مدیران روابط عمومی که اتفاق بی نظیری در سطح استان کرمان و به گفته میرزا بابا مطهری نژاد عضو هیئت مدیره و مسئول کمیته نمایندگی ها و دبیر ان در سطح کشور بوده است پنجاه و سومین نشست مدیران روابط عمومی زرند با تکیه بر اصل هم اندیشی با روابط عمومی های تاثیر گذار کشور و بهره گیری از تجارب ارتباطی مراکز بزرگ و تاثیرگذاری چون آستان قدس رضوی در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی برگزار شد.

 

ابتدای این نشست سید علی امیری رئیس کارگروه روابط عمومی های زرند همکاری و هم اندیشی و استفاده از نظرات نخبگان روابط عمومی را از اهداف این انجمن دانست و تصریح کرد: ما سعی داریم به عنوان یک بازوی کمکی برای مدیران ادارات باشیم و مشکلات شهرستان را شناسائی و در راستای برطرف کردن آنها بهترین نظرات را به مدیران ارشد ارائه دهیم.

 

وی افزود: خراسان رضوی اولین سفر برون استانی ما بوده که امیدواریم ماحصل این سفر نتایج مثبت برای مدیران روابط عمومی زرند داشته باشد.

 

احمد هاشم آبادی مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی ادارات زرند گفت: این اقدام بی نظیر را به فال نیک می گیرم و ایده حضور کارشناسان روابط عمومی که یکی از ایده های موفق و تاثیر گذار است می تواند الگوی مناسبی برای کارشناسان سراسر کشور باشد.

 

هاشم آبادی مدیر کل روابط استان قدس رضوی آگاهی ،علم و دقت در مسائل ارگان و نهاد را یکی از مهمترین وظایف مدیر روابط عمومی دانست و گفت: ارتباط مستمر روابط عمومی با جامعه و مدیر مربوطه و رساندن نکات مثبت و منفی جامعه به گوش مسئول خود می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات شهروندان باشد.

 

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید نکات را به روش صحیح به اطلاع مدیران رسانده و از ضایع شدن حق شهروندان جلوگیری نماید که می توان به روش ساده بگوئیم روابط عمومی با حق الناس ارتباط مستقیم دارد.

 

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس رضوی در ادامه ضمن تبریک به اعضاء انجمن روابط عمومی زرند گفت: استمرار این گونه جلسات و پایبند بودن به قوانین های انجمن می تواند شهرها را از بن بستهای خبری و گزارشی خارج نماید.

 

وی گفت: جای بسی خرسندی است که شهرستان زرند توانسته است انجمن پایدار و فعالیتهای چشمگیری را به شهر زرند ارائه نماید.

 

هاشم آبادی افزود: جایگاه آستان قدس رضوی از اهمیت بالائی برخوردار است چرا که امام خمینی (ره)بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بلافاصله حکم تولیت این آستان را صادر می نمایند.

 

این مقام مسئول گفت: بیش از بیست هزار نفر به صورت مستمر و بیش از۳۰هزار نفر نیز به صورت افتخاری به زائرین امام رئوف خدمات رسانی می کنند.

 

هاشم آبادی ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته در اداره کل روابط عمومی آستان قدس اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی به منظور مستند سازی و در معرض دید قرار دادن فعالیت‌های گسترده این نهاد مذهبی بزرگترین نمایشگاه دائمی مسقف کشور را در سال ۱۳۸۸ افتتاح کرد.

 

وی ادامه داد: مرکز نمایشگاه‌ها و همایش های آستان قدس رضوی از زمان تاسیس تاکنون همواره تلاش کرده است تا با توجه به گستردگی مجموعه آستان قدس رضوی، سطح، حجم و کیفیت فعالیت‌های انجام گرفته در آن در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در معرض دید عموم قرار دهد.

 

بازدید از موزه کتاب، فرش و حضور در موسسه طب سنتی استان خراسان رضوی با مدیریت دکتر کریمی از دیگر برنامه های سفر به استان خراسان رضوی بود.

 

 

Ravabet-omomi-zarand_01

Ravabet-omomi-zarand_03

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار: مرتضی بخشی