دشمن هرگز آرام نمی نشیند و به دنبال منافع خود است

امام جمعه زرند با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است گفت: همه باید بدانیم دشمن هرگز آرام نمی نشیند و به دنبال منافع خود است.

امام جمعه زرند با بیان اینکه دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است گفت: همه باید بدانیم دشمن هرگز آرام نمی نشیند و به دنبال منافع خود است.

 

Ebrahimi

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرند افزود: ساده اندیشی است اگر کسی فکر کند آمریکا امروز دست از توطئه پردازی علیه انقلاب اسلامی و جنایت های خود برداشته است.

 
وی گفت: در ارتباط با تسخیر لانه جاسوسی و ماجرای گروگانگیری نحوه اجرای قرارداد بدین صورت بوده که آزادی گروگان ها و رفع انسداد از دارایی ها همزمان خواهد بود که به تعهدات خود عمل نکردند.

 
وی بیان کرد: در قضیه برجام هم دشمنان انقلاب اسلامی ما قبل از برجام با تحریم های ظالمانه خود و ایجاد نفاق و به شهادت رساندن بزرگان دین و دانشمندان به طور غیر مستقیم جنگ را آغاز کردند تا به خیال خام خود ملت ایران را از پای در بیاورند.

 
امام جمعه زرند گفت: از طرفی بعد از برجام هم با برنامه ۱۰ ساله قصد نفوذ و تغییر رفتار و افکار علیه نظام جمهوری اسلامی را داشته اند که با هوشیاری نیروهای جان برکف سپاه پاسداران و تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چهره پلید آمریکا و استکبار افشا شد.

 
وی اظهار کرد: باید به هشدارهای صریح رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه دشمن برای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور توجه ویژه داشته و هوشیارانه در صحنه باشیم.

 
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: پیروزی از آن اسلام است و خون شهیدان هرگز هدر نمی رود لذا باید دشمن شناس باشیم و با هر سلیقه و جریان سیاسی در هر زمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم تا از گزند دشمنان مصون بمانیم.

 
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: همانطور که به غذای جسم اهمیت می دهیم باید به غذای روح هم اهمیت دهیم و به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دادن به مطالعه توجه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/