دشمن تحریم‌ها را برای ناامید کردن مردم وضع کرد

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: اگر همین امروز هم ما کلنگ ساخت نیروگاه هسته‌ای رابزنیم تا ۱۰ یا ۱۲ سال دیگر افتتاح نمی‌شود؛ با توجه به این نکته برجام به برنامه اصلی هسته‌ای ما یعنی تولید برق خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

 نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: اگر همین امروز هم ما کلنگ ساخت نیروگاه هسته‌ای رابزنیم تا ۱۰ یا ۱۲ سال دیگر افتتاح نمی‌شود؛ با توجه به این نکته برجام به برنامه اصلی هسته‌ای ما یعنی تولید برق خدشه‌ای وارد نمی‌کند. 

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرگزاری دانشجو، روز گذشته همایش نقد عملکرد مجلس شورای اسلامی در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهینان در این همایش که در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد، گفت: در جنگ تحمیلی بیش از ۳۶ هزار دانش آموز شهید شدند که ثمره خون پاک آن‌ها امنیتی است که اکنون در کشور وجود دارد.

 

وی با اشاره به سلاح‌های مختلف آمریکا و غرب در مقابل ایران؛ بیان داشت: آمریکا و غرب سلاح‌های مختلفی در مقابل ایران قرار داد؛ جنگ نیابتی توسط صدام یکی از آن‌ها بود که با مبارزات مردمی به جایی نرسید.

 

امیری افزود: راه دیگر مبارزه با ایران تحریم بود که آمریکا علیه ایران آغاز کرده بود؛ تحریم یک جنگ نرم موریانه‌ای بود که مردم را از انقلاب ناامید کند و آمریکا هم بدش نمی‌آمد انرژی و توان کشور به بهانه تحریم‌ها فرسوده شود.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان با اشاره به اینکه اسرائیل هم دوست داشت هراس از برنامه هسته‌ای ایران وجود داشته باشد تا مساله قدس فراموش شود؛ تصریح کرد: ما باید ثابت می‌کردیم به فکر تولید سلاح هسته‌ای نیستیم و باید سایه تحریم‌ها از سر ملت ایران رفع می‌شد.

 

وی ادامه داد: نکته دیگر این است که از روز اول شروع تحریم‌ها هم در زبان آورده می‌شد تحریم‌ها کاغذ پاره است و هم در عمل برای مدیریت تحریم‌ها کاری نمی‌شد.

 

امیری با اشاره به اینکه به بهانه تحریم‌ها پول زیادی از جیب ملت رفت و باید کاری می‌شد؛ بیان داشت: این بود که دولت تدبیر و امید با حمایت رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفت این مشکل را حل کند.

 

وی افزود: نکته سومی که باید اشاره شود این است که متاسفانه در این هیاهو اصلا سوال نمی‌شود قرار بود ما با این انرژی هسته‌ای چه کنیم؟ قرار بود انرژی هسته‌ای بخشی از سبد انرژی ما باشد؛ طبق برنامه سازمان انرژی اتمی ما به دنبال توسعه هستیم و با توجه به این برنامه ما باید برجام را تحلیل کنیم.

 

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اگر همین امروز هم ما کلنگ ساخت نیروگاه هسته‌ای رابزنیم تا ۱۰ یا ۱۲ سال دیگر افتتاح نمی‌شود؛ تصریح کرد: با توجه به این نکته برجام به برنامه اصلی هسته‌ای ما یعنی تولید برق خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

 

 

amalkard-majles (1)

amalkard-majles (2)

 

انتهای پیام/