راهپیمایی ۱۳آبان در زرند برگزار شد (+تصاویر)

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم زرند باحضور و اجتماع در آموزش و پرورش این شهر فریاد مرگ برآمریکا سردادند.

همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم زرند باحضور و اجتماع در آموزش و پرورش این شهر فریاد مرگ برآمریکا سردادند.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی ۱۳آبان در شهر زرند با حضور پرشور دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی ، متوسطه و جمعی از دانشجویان و شهروندان برگزار شد. همچنین در این مراسم با شکوه محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مسئولان شهرستانی و روحانیون نیز حضور داشتند.

 

این مراسم که از ساعت ۹ صبح امروز از چهارراه شهید باهنر به سمت آموزش و پرورش شهر زرند آغاز شد با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل همراه گشت.

 

یوم الله ۱۳ آبان، همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه(۱۳۴۳)، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران، به دست رژیم پهلوی(۱۳۵۷) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران(۱۳۵۸)، به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است.

 

اهداف یوم‌الله ۱۳آبان و تجمع هر ساله دانش‌آموزان و دانشجویان در تبدیل کردن تفکر استکبار ستیزی به فرهنگ عمومی، پرچم‌داری قشر آگاه جامعه در این مسیر، حفظ حالت تهاجمی انقلاب نسبت به دشمنان خود و تقویت روحیه خودباوری در ملت است که امید است این راه توسط دانشجویان و دانش‌آموزان حفظ شود.

 

قطعنامه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نیز در پایان این مراسم قرائت شد.

 

لازم به ذکر است، در دیگر مناطق شهرستان زرند از جمله خانوک، ریحانشهر، یزدانشهر و … راهپیمایی روز ۱۳ آبان باشکوه هرچه بیشتر با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش‌ آموزان و دانشجویان برگزار شد.

 

 

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (1)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (15)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (13)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (14)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (2)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (3)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (4)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (5)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (7)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (6)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (8)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (9)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (12)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (10)

rahpimae-13-aban-94-zarand_ (11)

 

انتهای پیام/

عکس: مسعـود عربـندوی