دانشگاه پیام نور زرند بدون آزمون دانشجو می پذیرد

رئیس دانشگاه پیام نور زرند از پذیرش دانشجوی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از ۴ تا ۷ آبان ماه سال جاری خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور زرند از پذیرش دانشجوی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی از ۴ تا ۷ آبان ماه سال جاری خبر داد.

 

دانشگاه پیام نور زرند

 

ثمره هاشمی رئیس دانشگاه پیام نور زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه پیام‌نور می‌توانند از تاریخ ۴ تا ۷ آبان ماه جاری برای نیمسال دوم ۹۵ – ۹۴ از طریق سایت سازمان سنجش، برای ثبت‌‌نام و انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور اقدام کنند.

 
وی افزود: دانشگاه پیام‌نور شهرستان زرند با بیش از ۱۵ رشته گرایش و زیرگروه‌هایی همچون علوم انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم پایه و …  آماده پذیرش داوطلبان است.

 
رئیس دانشگاه پیام نور زرند تصریح کرد: اطلاعیه و دفترچه راهنمای سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه پذیرش دانشجو برای این مرحله بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفته است.

 
این مسئول تبیین کرد: دانشگاه پیام‌نور دارای رتبه یک کیفیت آموزشی در بین دانشگاه‌های سراسر کشور است.

 
هاشمی در پایان توضیح داد: در پی ‌استقبال فراوان داوطلبان برای ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور اکنون این امر محقق شده است.

 
لازم به ذکر است، برای کسب اطلاعات بیشتر به آموزش دانشگاه پیام نور زرند واقع در بلوار جانبازان روبروی شهرک فرهنگیان مراجعه یا با شماره ۴-۳۳۴۵۱۲۵۰ تماس بگیرید.

 
انتهای پیام/