برگزاری جلسه تودیع مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان/ ذکا اسدی: مشی استاندار کرمان مشی اعتدالی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه استان کرمان با مشی اعتدال و شعار ولایت و توسعه به حرکت توسعه ای خود ادامه می دهد، گفت: راه رفتن روی خط اعتدال همانند راه رفتن بر لبه تیغ است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه استان کرمان با مشی اعتدال و شعار ولایت و توسعه به حرکت توسعه ای خود ادامه می دهد، گفت: راه رفتن روی خط اعتدال همانند راه رفتن بر لبه تیغ است.

 

حمید ذکا اسدی

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، حمید ذکا اسدی در حاشیه آیین تودیع مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان که با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام عباس اسلامی افزود: وی از اداره کل اوقاف و امور خیریه مامور به خدمت شده و اواخر مهرماه ماموریت ایشان در استانداری کرمان به پایان می رسید.

 
وی به ملاقات حجت الاسلام اسلامی با رئیس دولت اصلاحات و پخش تصاویری در این قضیه اشاره کرد و یادآور شد: در سمینار ائمه جمعه که اخیراً در جوپار برگزار شد، به شخصه اعلام کردم که ملاقات با رئیس دولت اصلاحات جرم نیست و مطلب از بحث سیاسی خارج است.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطر نشان کرد: تخلف تشکیلاتی و عدم صداقت در برابر رده مافوق موجب برکناری حجت الاسلام اسلامی بوده است.

 
ذکا اسدی با اشاره به سخنرانی های رئیس جمهور مبنی بر اینکه دولت یازدهم دولت راستگویان است و با مشی اعتدال سیاست های خود را دنبال می کند، گفت: به عنوان نماینده دولت در استان وظیفه داریم مشی اعتدال را در استان دنبال کنیم.

 
وی یادآور شد: در زمان حضرت امام خمینی(ره) نیز اگر شخصی مشکل سیاسی داشت، با صحبت، بحث و مباحثه موضوع رفع و فصل می شد اما اگر اقدامی خلاف تشکیلات رخ می گرفت بدلیل اینکه ممکن بود به قیمت جان شخصی تمام شود یا به اعتبار تشکیلات لطمه وارد کند، با وی برخورد صورت می گرفت و این مسئله در دوران دفاع مقدس نیز چنین بوده است.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان ضمن اشاره به تهیه منشور همدلی انتخابات به ابتکار استاندار کرمان گریزی به آیات شریف قرآن زد که خداوند متعال می فرماید«یا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ» و افزود: تقوای الهی، رعایت قانون، تعهد به اصول اخلاقی و آرامش فضای انتخاباتی از اصول این منشور می باشد.

 
ذکا اسدی خاطر نشان کرد: معاون سیاسی وزیر کشور تاکید نموده است که منشور همدلی انتخابات باید در تمام استان ها الگو قرار گیرد اما زمانی که از درون خودمان با عدم صداقت، سیاسی کاری را دنبال کنیم و منافع شخصی را بر منافع تشکیلاتی ترجیح دهیم، به اعتبار و صداقت ما لطمه وارد می شود.

 
وی ضمن تکذیب مطلب منتشر شده در فضاهای مجازی مبنی بر اینکه عزل مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کرمان با تحمیل و فشار سیاسی بر نماینده عالی دولت در استان انجام شده است، گفت: هرکس با هر مرام سیاسی از دایره اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عبور نکند، قابل احترام است در غیر این صورت قابل پذیرش نمی باشد.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان مشی استاندار کرمان را مشی اعتدالی عنوان کرد و افزود: راه رفتن روی خط اعتدال همانند راه رفتن بر لبه تیغ است که باید مراقب بود به چپ و راست نروی لذا این مسیر بسیار دشوار است.

 
ذکا اسدی یادآور شد: در استان کرمان با انتخاب اصلح مردم در سال ۹۲ و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شروع بکار علیرضا رزم حسینی در منصب استانداری کرمان، ابتکارات و ایده های نویی مطرح شد که اکنون همه کشور به آن ابتکارات به عنوان الگو نگاه می کنند.

 
وی به ابتکارات استاندار کرمان همچون طرح همیاران آب، مبارزه با حاشیه نشینی به عنوان بحران دوم کشور،طرح مثلث توسعه اقتصادی، پروژه های ۱۳ گانه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، خط انتقال آب به عنوان طولانی ترین تونل خاورمیانه اشاره کرد و گفت: الگوی اقتصاد مقاومتی که از سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است در شهرستان قلعه گنج در حال اجراست که از عموم برای بازدید از پروژه های این شهرستان دعوت می کنم.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان قلعه گنج موجب شده تا این شهرستان در صدر امنیت قرار دارد، خاطر نشان کرد: استان کرمان با اقدامات انجام شده و با شعار ولایت و توسعه از اواخر جدول امنیت کسب و کار به صدر جدول ارتقا یافته است.

 
ذکا اسدی با اشاره به اینکه با حاکم شدن عقلانیت سیاسی در استان نباید با بی تدبیری به افراد مغرض فرصت سوء استفاده داد، گفت: در شرایط حساس منطقه ای نباید به همدلی و اتحادی که در کشور حاکم است صدمه زد و مطمئناً سیاست های داخلی استان و مشی اعتدالی مورد تایید رئیس جمهور اعتدالگرا و دیگر مسئولین عالی رتبه می باشد.

 
وی افزود: امید است با همکاری گروه های سیاسی استان بتوانیم جلب اعتماد مردم و در نتیجه مشارکت حداکثری را ئذ انتخابات امسال شاهد بوده و امنیت انتخابات را در استان فراهم نمائیم.  

 

 

وی همچنین گفت: هم اکنون محمدرضا وفایی اداره امور اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان را بر عهده دارد.

 
آیین تودیع حجت الاسلام عباس اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان امروز پنجشنبه با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/