تبلیغ دین در فضای مجازی،رسالت همه اقشار جامعه است

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در گفتگو با روحانی مستقر منطقه ابراهیم آباد،تبلیغ دین در فضای مجازی را رسالت همه اقشار جامعه دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در گفتگو با روحانی مستقر منطقه ابراهیم آباد، تبلیغ دین در فضای مجازی را رسالت همه اقشار جامعه دانست.

 

soltani66321213_df3546

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند در گفتگو با حجت‌الاسلام محمد ضیاالدینی با اشاره به پتانسیل فضای مجازی در راستای تبلیغ دین، بیان داشت: فضای مجازی، مناسب ترین فضا به منظور تبلیغ دین است؛ زیرا همه اقشار جامعه می توانند به سهولت به آن دسترسی داشته و از آن بهره مند شوند.

 
حجت السلام سلطانی افزود: تبلیغ دین از طریق منبر یا فضای دیجیتال تفاوتی نمی کند.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند تصریح کرد:مهم شناخت راهکارهای درست است که بتوانیم آن را به زبان مخاطب ارائه دهیم.

 
اکبر سلطانی تبلیغ دین در فضای مجازی را اصلی ترین رسالت همه اقشار جامعه دانست و گفت: همه اقشار جامعه نظیر استاد دانشگاه، روحانی، روشنفکر دینی موظف هستند تا رسالت تبلیغ دین در فضای مجازی را بر عهده بگیرند. هر فردی که اعتقاد، تعهد و باور دینی دارد، باید در این مسیر گام بردارد. هر قشری می تواند بر اساس تخصص و علم خود اقداماتی را در راستای تبلیغ دین انجام دهد.

 

سلطانی خاطرنشان کرد:همچنین روحانیت باید به کمک این اقشار بیاید تا آنها را در این امر مهم یاری دهد.

 
وی در پایان گفت:طلبه ها باید با شناخت راهکارهای مطلوب، ضمن استفاده از رسانه منبر وارد فضای مجازی شوند تا اثربخشی بسیاری را داشته باشند. متأسفانه سایت های لاییک، ضد دین و سکولار آثار منفی بر جای می گذارند که باید با ارائه راهکارهای مطلوب با این سایت ها مقابله کنیم.

 

انتهای پیام/