برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زرند اعلام شد

به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس اولین جلسه ستاد بزرگداشت این هفته با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد .

فرمانده سپاه ناحیه زرند ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس را در این شهرستان اعلام کرد.

 

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس

 

به گزارش صدای زرند، به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس اولین جلسه ستاد بزرگداشت این هفته با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند، سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد .

 

 

در ابتدای این جلسه صادق زاده به دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی امنیت و آسایش این کشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های جوانان، شهداء و ایثارگران می باشد.

 
علی صادق زاده به نقش تأثیر گذار حضرت امام راحل(ره) در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: جنگی که در اوایل انقلاب بر ملت ما تحمیل شد، جنگ همه قدرت های جهان با ایران اسلامی بود که امام خمینی با ارشادات و رهنمودهای خود توانست ایران را به سرافرازی در این جنگ  برساند.

 
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند کم کاری دستگاه ها در امر دفاع مقدس را غیر قابل قبول دانست و تصریح کرد: در زمینه دفاع مقدس هر دستگاهی باید در خور توان خود در این زمینه تلاش کند و حضور مردم را در این بزرگداشت باید با ارزش دانست.

 
وی تصریح کرد: همان گونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم نمودند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم.

 
در ادامه این جلسه سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده سپاه زرند و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان زرند، با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس در سال ۹۴ با شعار محوری «ما می توانیم با همدلی و همزبانی» و همزمان با سراسر کشور در شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

 
سرهنگ زمانی تصریح کرد: در هر تاریخ یک مقطعی وجود دارد که همه ساله از آن به تعریف و تمجید می پردازند که دوران دفاع مقدس نیز از جمله همین مقاطع می باشد.

 

 

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: برنامه های مختلفی در شهرستان برگزار خواهد شد از جمله رژه موتوری نیروهای نظام و انتظامی و سازمان حمل ونقل شهرداری ، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان ، دیدار و سرکشی از خانواده معزز و مکرم شهداء و ایثارگران ، برگزاری شب شعر و خاطره ، ویزیت رایگان یک روزه بیماران در درمانگاه های سطح شهر ، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با جوایز نفیس و ارزنده و … از مهمترین برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می گردد.

 

 

انتهای پیام/