توافق هسته‌ای نباید موجب دخالت دشمنان در کشور شود

امام جمعه زرند گفت: توافق هسته‌ای نباید موجب دخالت دشمنان و غربی‌ها در کشور شود.

امام جمعه زرند گفت: توافق هسته‌ای نباید موجب دخالت دشمنان و غربی‌ها در کشور شود.

 

Ebrahimi_Zarand_

 

به گزارش صدای زرند به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز ازدواج امام علی (ع) با فاطمه (س) اظهار داشت: ازدواج یکی از نیازهای انسان محسوب می‌شود و افزایش سن ازدواج یک معضل اجتماعی است.

 
وی بر گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه تاکید کرد و گفت: هر فردی در جهت ازدواج آسان جوانان قدم بردارد‌ و زمینه ازدواج آسان و کم هزینه را فراهم کند، ثواب هزار شهید را دارد.

 
امام جمعه زرند با تاکید بر اینکه توافق هسته‌ای نباید موجب دخالت دشمنان و غربی‌ها در کشور شود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مجاهدت ملت ایران در کشور حاکم شده و مردم از نظام اسلامی حمایت می‌کنند و به برکت خون شهدا روز به روز با اقتدار‌تر می‌شود‌.

 
ابراهیمی به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و متذکر شد: برجام، طبق قانون اساسی بررسی شود و رد یا قبول آن برعهده مجلس است‌ و هر چه مجلس تشخیص داد باید همان مدنظر ‌قرار گیرد، همه ما به نمایندگان مردم اعتماد داریم‌.

 
وی با اشاره به ‌تلاش آمریکا برای نفوذ در کشور تصریح کرد: همه فتنه‌های صورت گرفته در دنیا زیرسر‌ آمریکاست و نباید فراموش کنیم که هر چه فشار و سختی و غم بر کشور ما تحمیل شده است از سوی این شیطان بزرگ بوده است.

 
ابراهیمی ادامه داد: در فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب‌، ایشان همواره دشمن شناسی و شناخت دشمن را به ما گوش زد می‌فرمایند، لذا مسئولان و دولتمردان ما باید با هوشیاری بیش از پیش‌ در مقابله با توطئه‌های دشمنان‌، ایستادگی کنند.

 
وی ابراز داشت: دشمن تلاش می‌کند بعد از برجام دخالت‌های نا‌به‌جایی را داشته باشد و در صدد توطئه علیه نظام اسلامی است، ملت بزرگ ایران اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را هیچ زمانی فراموش نمی‌کنند.

 
انتهای پیام/