همایش سلامت و ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش یزدان آباد برگزار شد

دادستان زرند در همایش سلامت و ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش یزدان آباد شهرستان زرند گفت: قدرت دادستان خدا، قانون و مردم هستند گفت: متاسفانه جمعیت زندانی ها از اول انقلاب تاکنون با توجه به رشد جمعیت ۵ برابر شده لذا می طلبد خاتواده ها به میدان آمده و در این راه کمک کنند.

AmniyatEjtemaie_sz540050601همایش سلامت و ارتقاء امنیت اجتماعی با حضورمسوولان در بخش یزدان آباد شهرستان زرند برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، در این همایش مهدی جعفری، رئیس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه ابزار مجرمانه امروز در اختیار همه هست گفت: از جمله ابزار مجرمانه می توان به وجود ماهواره و استفاده ناصحیح از وسایل ارتباط جمعی اشاره کرد.

 

جعفری همچنین افزود: متاسفانه از هر ۱۳۰۰۰ زندانی نزدیک به ۸۰۰۰ زندانی در ارتباط با مواد مخدر هستند که خود مشکلات زیادی را به همراه دارد و آموزش برای کاهش اعتیاد و طلاق در جامعه موجب کاهش بروز جرم در جامعه خواهد شد.

 

در ادامه مهندس ایزدی شهردار یزدانشهر، با بیان اینکه باید با کمک مردم یزدانشهر را بسازیم گفت: امسال با دریافت عوارض پسته با مجوز دادستان از  هر کیلوگرم پسته مبلغ ۱۵۰تومان عوارض دریافت خواهد شد.

 

شهردار یزدانشهر افزود: سکان فرهنگی – اجتماعی یک شهر بدست شهروندان فهیم آن شهر رقم می خورد و مردم باید در این امر همیشه در کنار مسوولین باشند.

 

در پایان مهدی قویدل دادستان زرند گفت: دشمن برای ۵۰سال ما آینده برنامه ریزی کرده تا کانون خانواده ها را متلاشی کند. استکبار از سال ۲۰۰۱ باعث شده که مصرف مواد مخدر ۳۵۰ برابر رشد کند.

 

وی با اشاره به نقشه های دشمنان برای گسترش مصرف مواد مخدر در بین جوانان افزود: خانواده ها به گوش باشند که دشمن درصدد متلاشی کردن خانواده هاست.

 

وی با بیان اینکه باید در مقابل نقشه دشمن جوانان خود را جذب کنیم ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر دافعه در این زمینه بیشتر از جاذبه است.

 

دادستان در پایان ضمن اظهار اینکه قدرت دادستان خدا، قانون و مردم هستند گفت: متاسفانه جمعیت زندانی ها از اول انقلاب تاکنون با توجه به رشد جمعیت ۵ برابر شده لذا می طلبد خاتواده ها به میدان آمده و در این راه کمک کنند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم همچنین علی ایزدی یزدان آبادی، به نیابت از اعضای شوراهای اسلامی بیانات مبسوطی در خصوص قدمت و فرهنگ مردم یزدان آباد ایراد نمود.

 

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی