نخستین نشست «کتاب‌خوان» در کوهبنان برگزار می شود

نشست «کتاب‌ خوان» از سلسله نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده با مشارکت دوازده تن از مسوولان . کتابداران، نویسندگان، خبرنگاران و فعالین حوزه کتاب برای اولین بار در کوهبنان برگزار می شود.

نخستین نشست «کتاب‌خوان» با حضور ۱۲ نفر از کتابداران و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در کوهبنان برگزار می شود.

 

نخستین نشست «کتاب‌خوان» در کوهبنان برگزار می شود

 

به گزارش صدای زرند از کوهبنان، نشست «کتاب‌ خوان» از سلسله نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده با مشارکت دوازده تن از مسوولان . کتابداران، نویسندگان، خبرنگاران و فعالین حوزه کتاب برای اولین بار در کوهبنان برگزار می شود.

 

 

 

خلیل الله باقی زاده مدیر اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کوهبنان با اعلام این خبر گفت: در این نشست که یکی از هشت نشست از سری نشستهای استانی است و با همکاری کانون پرورشی فکری کودکان و اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان در صبح روز سه شنبه  ” ۲۴ شهریور” در سالن اجتماعات کانون پرورشی فکری برگزار می شود

 

وی افزود: ۱۲ نفر از کتابداران و فعالان عرصه کتاب وکتابخوانی، به ارائه گزارشی از کتابی که مطالعه نموده اند می‌پردازند و در پایان ازمعرفان کتابها تجلیل می شود.

 
 لازم به ذکر است “کتاب‌خوان” نشستی صمیمانه با هدف معرفی و به اشتراک‌گذاری کتاب‌های مفید و تبلیغ و ترویج کتابخوانی در فضای عمومی کشور است که بر‌اساس دستورالعمل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مقرر شده به شکلی سازمان‌یافته و ادواری در گوشه و کنار کشور برگزار شود تا شمار بیشتری از افراد جامعه امکان حضور در آن را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

خبرنگار صدای زرند : محمود جعفری