صعود گروهی مدیران روابط عمومی ادارات زرند به قله دو شاخ زرند

جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات زرند در یک اقدام فرهنگی ورزشی به ورزش مفرح کوه نوردی در دامنه قله زیبای دو شاخ این شهرستان پرداختند.

جمعی از مدیران روابط عمومی زرند در یک اقدام فرهنگی ورزشی به ورزش مفرح کوه نوردی پرداختند.

 

به گزارش صدای زرند، جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات زرند در یک اقدام فرهنگی ورزشی به ورزش مفرح کوه نوردی در دامنه قله زیبای دو شاخ این شهرستان پرداختند.

 
دامنه قله زیبای دو شاخ که در شرقی ترین قسمت شهر زرند واقع شده است با ارتفاع ۲۸۰۰ متری  یکی از زیباترین دامنه هایی است که روزهای جمعه مورد استفاده شهروندان علاقمند به ورزش و طبیعت قرار میگیرد.

 
هر صبح جمعه جمع کثیری از ورزشکاران و علاقمندان به ورزش کوه نوردی قدم نهادن در دامنه کوه و پای در رکاب صبح گذاشتن را به خواب صبح گاهی عوض نموده و همراه با سایر همشهریان خود عظمت الهی را به چشم دیده و به شکرانه سلامتی جسم و روح در این مسیر گام بر میدارند.

 
مسعود لشکری دبیر انجمن روابط عمومی در این خصوص گفت: کوه پیمایی بخشی از امور فوق  برنامه ای است که در دستور کار این انجمن قرار گرفته است.

 
وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی بین مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی شهرستان زرند به پویایی و تحرک بیشتر این حوزه می افزاید و حرکت های ورزشی گروهی مثل کوه پیمایی در تغییر رویه زندگی ماشینی شهروندان بسیار اثر گذار است.

 
لشکری اظهار امیدواری کرد: با همراهی بیشتر کارشناسان و مدیران روابط عمومی این حرکت های فرهنگی استمرار یافته و مسئولین ادارات نیز در هموار نمودن این مسیر همکاری های لازم را به عمل آورند.

 
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زرند اظهار داشت: با توجه به استقبال بی نظیر همشهریان طی سال های اخیر از کوه و کوه نوردی لازم است مدیران ارشد شهرستان از جمله شهردار محترم و دستگاه های ذیربط برای فراهم نمودن امکانات حداقلی برای این مسیر همت گماشته تا استقبال سایر عزیزان علاقمند را نیز همراه داشته باشیم.

 
دبیر انجمن روابط عمومی زرند در پایان گفت: همه این اقدامات خود جوش صورت گرفته و اگر مسیر دسترسی علاقمندان به کوه، آسفالت و یا حداقل کمی تسطیح شود به این حرکت های فرهنگی توجه و تداومشان را میسر خواهیم نمود.     

 

Kouhnavardi_01

Kouhnavardi_02

 

انتهای پیام/