ایجاد شدن اولین چرخه تولید کامل فولاد کشور در شهرستان زرند / پیشرفت کاری ۵۵ درصدی در پروژه فولاد زرند ایرانیان

علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به همراه مهندس فرودنیا مدیر پروژه فولاد سازی زرند ایرانیان از مراحل پیشرفت کاری در این پروژه عظیم ملی بازدید کرد.

صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند در حاشیه بازدید از پروژه فولاد سازی زرند ایرانیان گفت: اولین چرخه تولید کامل فولاد کشور در شهرستان زرند ایجاد شده است.

 

به گزارش صدای زرند، علی صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند به همراه مهندس فرودنیا مدیر پروژه فولاد سازی زرند ایرانیان از مراحل پیشرفت کاری در این پروژه عظیم ملی بازدید کرد.

 

صادق زاده در بازدید از این پروژه گفت: جهادی بالاتر از این نیست که باعث ایجاد اشتغال، ارتزاق و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی جوانان جویای کار بومی این شهرستان شود.

 
وی با اشاره به اینکه فراهم آوردن این بستر کاری نوعی عبادت در محضر خداست، افزود: با همت و تلاش دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مسئولین اجرایی استان، شهرستان و مدیران تلاشگر شرکت میدکو، اولین چرخه تولید کامل فولاد کشور در شهرستان زرند ایجاد شده است.

 
ایشان از پیشرفت کاری ۵۵ درصدی در پروژه فولاد زرند ایرانیان خبر داد و افزود: در نیمه اول سال آینده تولید شمش فولاد در این مجموعه عظیم با ظرفیت تولید ۱/۷۰۰ میلیون تن به ثمر خواهد نشست.

 
معاون فرماندار زرند میزان ظرفیت تولید شمش فولاد این کارخانه را سه برابر فولاد اصفهان دانست و تصریح کرد: بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستقیم در این پروژه مشغول به کار هستند و در آینده ای نزدیک جذب نیرو در این مجموعه افزایش می یابد.

 
وی نیروی مورد نیاز این پروژه را نیروی متخصص و فنی عنوان کرد و ابراز داشت: جوانان زرندی نسبت به فراگیری علم، مهارت و دانش فنی اهتمام ورزند تا فرصت اشتغال در این صنعت را از دست ندهند.

 
صادق زاده به انتقال و تأمین آب مورد نیاز این پروژه از فاضلاب شهر کرمان اشاره کرد و گفت: احداث خطوط ریلی بطول اا کیلومتر در این مجموعه برای حمل و نقل محصولات تولیدی مثل کک، گنسانتره، گندله و محصول نهایی شمش فولاد در حال انجام است.

 
وی با تقدیر از مهندس فرودنیا مدیر پروژه فولاد سازی زرند و کارکنان این مجموعه اظهار داشت: ایجاد کارخانه نورد در جوار کارخانه فولاد در دست مطالعه و آماده برای سرمایه گزاری است و محصول این کارخانه تولید ورق فلزی، میلگرد و آهن آلات می باشد.

Folad-Zarand_01

Folad-Zarand_2

انتهای پیام/