پس از ۲ سال مذاکره و برجام ادامه تحریم‌ها معنا ندارد

امام جمعه زرند گفت: پس از ۲ سال مذاکره با تیم هسته‌ای معنا ندارد، ما تن به برجام دهیم، اما تحریم‌ها همچنان باقی بماند.

Ebrahimi1صدای زرند: به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار اعضا مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: فقه‌های ارزشمند خبرگان رهبری توسط مردم انتخاب شده‌اند و بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) در کمترین زمان ممکن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شدند.

            

وی افزود: هر چه زمان می‌گذرد، ارزش و دقیق بودن این انتخاب روشن و روشن‌تر می‌شود و  بیانات حکیمانه معظم‌له نقشه راه مسئولان و کارگزاران برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

            

ابراهیمی بیان داشت. همه دست‌اندرکاران نظام باید با وحدت، هم‌افزایی و تفاهم بیش از پیش برای تحقق فرامین رهبری هماهنگ باشند، زیرا بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، عمل کردن به فرامین رهبری است.

            

وی تصریح کرد: طی دوران انقلاب اسلامی پرونده استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا به جز توطئه و دشمنی علیه ایران اسلامی هیچ چیز دیگری نداشته و هدف آمریکایی‌ها در تضعیف باورهای دینی و ملی مردم و نادیده گرفتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

            

خطیب جمعه زرند تصریح کرد: حالا هم آمریکا برای بعد از برجام برنامه‌ریزی کرده و دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران هزار شهید به خون خفته به ثمر رسیده است و ملت ایران تا آخرین‌نفس مقابل کسانی که بخواهند در مسائل داخلی ایران اسلامی دخالت کنند، ایستاده است.

            

وی با تاکید بر اینکه در زمان توافق باید تمام تحریم‌های ظالمانه علیه ایران برداشته شود، خاطرنشان کرد: پس از دو سال مذاکره با تیم هسته‌ای معنا ندارد ما تن به برجام دهیم، اما تحریم‌ها همچنان باقی بماند.

            

ابراهیمی در پایان مناسبت‌های هفته از جمله شهادت آیت‌الله صدوقی، قیام ۱۷ شهریور تهران، وفات آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه بعد از انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

            

            

انتهای پیام/