چهره های قهرمان مسابقات شنا و طناب کشی وزارت نیرو در کرمان شناخته شدند

مسابقات شنا و طناب کشی وزارت نیرو در کرمان با معرفی چهره های قهرمان به کار خود پایان داد.

مسابقات شنا و طناب کشی وزارت نیرو در کرمان با معرفی چهره های قهرمان به کار خود پایان داد.

 

 

Bargh-zarand (1)

 

به گزارش صدای زرند، مهندس محمدرضا حیدری مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زرند و رییس کمیته ورزش صنعت آب و برق استان کرمان در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ضمن تجلیل از حضور پررنگ بانوان کارمند وزارت نیرو در مسابقات، تصریح کرد: شما خواهران ارجمند با توجه به حضور تعیین کننده تان در عرصه های مختلف اجتماعی از جمله ورزش کارمندی، آینده ای با نشاط و سرشار از انرژی برای میهن اسلامی مان را رقم خواهید زد.

 
ایشان در ادامه افزود: امروز جامعه به سمتی در حرکت است که بانوان توانسته اند به جایگاه شایسته و تاثیر گذار خود در بخش های مختلف جامعه برسند و نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.

 
مهندس محمدرضا ترک زاده دبیر کمیته ورزش صنعت آب و برق استان کرمان نیز در این خصوص گفت: از افتخارات کمیته ورزش استان کرمان کسب دو مقام اول و یک مقام سوم عملکرد ورزشی وزارت نیرو طی سه سال متوالی است که این امر مرهون حمایتهای مدیران عامل و تلاش مسئولین ورزش شرکتهای صنعت آب و برق استان می باشد.

 
وی در خصوص این دور از مسابقات که طی یک روز برگزار گردید گفت: ۱۰ تیم طناب کشی از استانهای تهران، خراسان رضوی، مازندران و گلستان، هرمزگان، سازمان انرژی های نو ایران، فارس و ۴ تیم از کرمان  شرکت داشتند که به ترتیب تیم استان مازندران، تیم الف استان کرمان و تیم استان فارس مقام های اول تا سوم را کسب نمودند و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم سازمان انرژی های نو ایران اهدا گردید.

 
ترکزاده افزود: در قسمت شنا نیز ۴۴ نفر در قالب ۸ تیم از استانهای یزد، کرمان ، خوزستان، مازندران و آب و فاضلاب  برق منطقه ای و منابع آب تهران به صورت انفرادی شرکت داشتند و در پنج گروه سنی مختلف حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

 

 

 

۵ گروه سنی مختلف حایز رتبه های اول تا سوم در قسمت شنا :

 
گروه اول ( رده سنی بالای پنجاه سال) :خانمها مینا قالیچه چیان ابفای تهران- لادن هاشمی از مازندران- ژاله رشتچی از منابع آب ایران رتبه اول تا سوم کسب کردند

 
گروه دوم(  ۴۹-۴۵ ): خانمها عطیه کرامت از منابع آب ایران- فرزانه رسولی از برق خوزستان و فهیمه حسینی از برق منطقه ای تهران ، اول تا سوم شدند

 
گروه سوم(۴۴-۴۰ ) : خانمها آتوسا ساعی از خوزستان- سمیه مسروری از آبفای تهران و بهشته احمدی از مازندران اول تا سوم شدند.

 
گروه چهارم(۳۹-۳۵) : خانمها نسیم اسدی از آب و فاضلاب تهران- رزیتا کهر کبودی از منابع آب ایران- خدیجه خوش نیت از خوزستان

 
گروه پنجم( ۳۴-۳۰) :خانمها شکوفه صمدی از اب و برق خوزستان-  رویا عربپور و مینا برهانی از کرمان ، مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

 

 

در ادامه مراسم اختتامیه خانم ها رحیمی دبیر انجمن شنا وزارت نیرو ، افشاری از دبیرخانه شورای مرکزی ورزش ، سالارپور دبیر انجمن آمادگی جسمانی و طناب کشی وزارت ضمن قدردانی از میزبانی مسابقات ، گزارشی از نحوه انجام مسابقات ارائه نمودند و سطح کیفی مسابقات را خوب ارزیابی کردند.

 
در پایان مراسم نفرات و تیمهای برتر مدالها و جوایز خود را از دست مدیران صنعت آب و برق استان دریافت نمودند.

 

 

Bargh-zarand (2)

Bargh-zarand (3)

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبر ابراهیمی زرندی