جشن تابستانه زراوند در بوستان شهدا برگزار شد (+تصاویر)

جشن تابستانه زراوند که با هدف فراهم نمودن ساعاتی شاد و مفرح برای شهروندان شادی طلبِ زرندی تدارک دیده شده بود؛ در چند آیتم متنوع و جذاب با اجرای زوج هنری سهیل و سارا برگزار گردید.

جشن تابستانه زراوند به همت گروه هنری رنگین کمان و کانون تبلیغات همشهری در بوستان شهدای این شهر برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، جشن تابستانه زراوند که با هدف فراهم نمودن ساعاتی شاد و مفرح برای شهروندان شادی طلبِ زرندی تدارک دیده شده بود؛ در چند آیتم متنوع و جذاب با اجرای زوج هنری سهیل و سارا برگزار گردید.

 

در عصر جمعه مورخ ششمین روز از شهریور ماه ۹۴، این جشن در بخش های مسابقه، اجرای زنده موسیقی و بمب خنده که با استقبال پرشور و گسترده زرندی ها همراه بود به اجرا درآمد و برای ساعاتی، شادی و خنده را بر چهره های مردم نقش بست.

 

اجرای چند قطعه موسیقی از سوی گروه بومی زرآوا، هنرنمایی میلاد زمانی بعنوان بمب خنده، برگزاری مسابقه قرعه کشی از بین حضار با هنرنمایی ویژه سهیل و سارا موجب بر آن شد تا حاضرین در زمانی هر چند کم با خنده و شادی آشتی داده شوند.

 

در ادامه مراسم، جناب آقای محمدی شهردار جدید زرند که میهمان ویژه این روز بود بنا بر دعوت مجری مراسم به بالای جایگاه آمد و برای دقایقی به صحبت با حاضرین پرداخت.

 

طی این سخنرانی، شهردار زرند ضمن قدردانی و تشکر از عوامل اجرایی این جشن به پاس تقبل زحمات فراوان جهت برگزاری این مراسم؛  خواستار حمایت و مشارکت سایر گروه های هنری و حامیان مالی برای برپایی جشنهایی از این قبیل شد و ابراز امیدواری کرد تا این برنامه ها در آینده هم تداوم داشته باشند.

 

وی همچنین از مردم نیز تقاضا نمود تا با خرید و مراجعه به مراکز مربوطه به حمایت از اسپانسرهای برگزاری این جشن بپردازند.

 

لازم به ذکر است در حاشیه این سخنرانی کوتاه، محسن عزیزالهی که در قالب شخصیت سهیل برای میهمانان برنامه اجرا می کرد؛ با استفاده از موقعیت فراهم شده، قول “احداث یک جایگاه دائم جهت اجرای برنامه های مختلف هنری” را از محمدی خواستار شد که ایشان نیزبا قبول این درخواست، وعده ساخت آن را به مردم زرند داد.

 

همچنین در پایان این مراسم از سوی بیمه سینا یک قرعه کشی با شرکت تمامی حضار برگزار گردید و به برنده های آن جوایزی اهدا شد.

 

حامیان مالی که در برگزاری این جشن نقش ویژه ای را ایفا کردند: آهن آلات پورحبیبی، نمایشگاه فرش و مبل حیدرزاده، رادین خودرو، بیمه سینا، سوپر مارکت شهروند بودند.

 

تصاویری از این جشن را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

DSCN8206.JPG DSCN8222.JPG DSCN8227.JPG DSCN8242.JPG DSCN8243.JPG DSCN8279.JPG DSCN8280.JPG DSCN8299.JPG DSCN8309.JPG DSCN8320.JPG DSCN8346.JPG DSCN8362.JPG DSCN8364.JPG DSCN8369.JPG DSCN8373.JPG DSCN8418.JPG DSCN8434.JPG

انتهای پیام/