دهستان شعبجره از توابع بخش یزدان آباد به شبکه گازخانگی پیوست / ۴۳۰ هزار خانوار در کرمان تحت پوشش گاز طبیعی می باشند

مهندس ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این مراسم گفت: گازرسانی به دهستان شعبحره باهزینه ای بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

Vadiati_Gasدهستان شعبجره از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند به شبکه گازخانگی پیوست.

                      

به گزارش خبرنگار صدای زرند از یزدان آباد، با حضور مهندس ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و خنجری فرماندار زرند و نیز مهندس شهابی بخشداریزدان آباد، پروژه گاز رسانی به دهستان شعبجره رسما افتتاح شد.

                      

مهندس ودیعتی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این مراسم گفت: گازرسانی به دهستان شعبحره باهزینه ای بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان در آخرین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

                      

ودیعتی افزود: این طرح ۴۰ کیلومتر لوله گذاری و یک ایستگاه تقلیل فشار دارد که با اجرای آن جمعیتی بالغ بر ۳۰۰۰ نفر از نعمت گاز برخوردار می شوند.

                      

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در پایان گفت: در حال حاضر ۴۱ شهر استان گازدار شده، ۱۱ شهر در دست اجراء و ۸ شهر نیز در دست طراحی پروژه گازرسانی می باشند. همچنین تعداد روستاهای گازدار شده استان ۵۸۹ روستا می باشد و روستاهای در دست اجرا پروژه گازرسانی ۲۱۸ روستا می باشد و دردست طراحی نیز ۱۵۲ روستا می باشند.

 

وی گفت: شایان ذکر است تعداد ۴۳۰۰۰۰ خانوار درسطح استان کرمان تحت پوشش و بهره منداز گاز طبیعی می باشند.

                      

sz01 sz02 sz03 sz04 sz05 sz06

 

انتهای پیام / ابراهیم ایزدی یزدان آبادی