کارمند مهمترین تسهیل کننده رابطه دانشجو و هیئت علمی است

دکتر ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی ضمن تبریک روز کارمند، گفت: کارمند مهمترین تسهیل کننده رابطه دانشجو و هیئت علمی است.

دکتر ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی گفت: کارمند مهمترین تسهیل کننده رابطه دانشجو و هیئت علمی است.

 

دکتر ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند

 

به گزارش صدای زرند، دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جمع کارکنان این واحد دانشگاهی ضمن تبریک روز کارمند، ولادت با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت از تلاش های بی وقفه و صادقانه کارکنان دانشگاه قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد: با ایجاد رابطه سالم و محکم که از رموز موفقیت یک سازمان پویا و بالنده می باشد به اهداف متعالی آن دست خواهیم یافت.

 
ماهانی در ادامه افزود: از آنجا که دانشجو مهمترین و اصلی ترین رکن دانشگاه آزاد اسلامی می باشد لذا توجه به دغدغه های این عزیزان و سامان دهی امور آموزشی، رفاهی و اداری این قشر از اصلی ترین و مهمترین وظیفه ما در دانشگاه است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

 
رییس واحد زرند اظهار داشت: از آنجا که یک دهه بحرانی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به برنامه های مدون و تعیین کننده ریاست عالیه دانشگاه در مسیر توسعه و پیشرفت، همه ما و علاقمندان به دانشگاهی که یادگار ماندگار حضرت امام(ره) می باشد به آینده روشن و بالنده آن امیدوار خواهیم بود.

 
رییس نظام روانشناسی استان کرمان تصریح کرد: نقد خودمان، اصلاح اشتباهات گذشته و تحمل یکدیگر از رموز مانایی و پایایی این ساختار آموزشی خواهد بود. در همین راستا آنچه میدانستیم و میتوانستیم انجام داده ایم و امیدوارم با تلاش بیشتر و توجه به آینده به نیازهای به حق علاقمندان به ادامه تحصیل در همه مقاطع تحصیلی پاسخ گوییم.

 
این مقام مسئول گفت: حرکت پژوهش محورانه دانشگاه که بر پایه مراکز دانش بنیان بنا نهاده شده است میتواند در آینده ای نزدیک با زهم به عنوان یک الگوی موفق به جامعه دانشگاهی و عموم مردم ایران اسلامی معرفی شود.

 

 
در پایان این نشست کارکنان با طرح مسایل و مشکلات پیشنهادات خود را در خصوص بهتر اجرا شدن برنامه های جذب دانشجو به هیات رییسه ارائه دادند.  

 

 

دکتر ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار : مسعود لشکری