تودیع و معارفه شهردار زرند (+گزارش تصویری)

مراسم تودیع و معارفه شهردار زرند صبح امروز و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد که طی آن مهندس احمد محمدی به عنوان شهردار جدید زرند معرفی شد.

Referrals-Shahrdar-Zarand_ (30)مراسم تودیع و معارفه شهردار زرند صبح امروز و با حضور مهندس ابوالقاسم سیف‌الهی معاون فنی و عمرانی استانداری کرمان، حجت الاسلام عباس اسلامی، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند و بسیاری دیگر از مسئولین شهرستان زرند و توابع در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد که طی آن از زحمات مهندس عرب نژاد شهردار سابق و رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرند تقدیر شد و مهندس احمد محمدی به عنوان شهردار جدید زرند معرفی شد.

 

به گزارش صدای زرند، در ابتدای این مراسم سیدرضا هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر زرند ضمن تشکر از حاضرین در این جلسه اظهار داشت: مهندس محمدی یکی از ایثارگران و جانبازان و نیروهای متعهد به انقلاب اسلامی می باشند که جا دارد از اعضای شورای شهر که در مورد ایشان به اجماع رسیدند و ایشان امروز به عنوان شهردار زرند معرفی می شوند تشکر کنم.

 

وی ادامه داد: همانطور که همه می دانند اجماع در مورد حضور مهندس محمدی به عنوان شهردار زرند چندین ماه قبل نیز انجام شد ولی متاسفانه سلیقه ای رفتار کرد در برخی مواقع کار یک شهر را چندین ماه به عقب می اندازد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر زرند با تشکر از زحمات مهندس عرب نژاد شهردار سابق زرند و رضا یزدانپناه سرپرست شهرداری زرند اظهار داشت: با همتِ زحمت کشان شهرداری زرند، برخی از کارهای عمرانی و حقوقی شهرداری در حال حاضر مرتفع شده است ولی همچنان مشکلات در این نهاد زیاد است و امیدواریم که با همت شهردار جدید و کمک های استانداری این مشکلات نیز هر چه زودتر مرتفع شود.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: بی شک ما به کمک و راهنمایی تمامی دلسوزان نیاز داریم و با درایت و تعاملی که در مهندس محمدی سراغ داریم مطمئن هستیم که قطار شهرداری یک قطار ویژه و سریع السیر شده است و امیداریم مشکلات شهرداری هم هر چه سریعتر حل شوند.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه زرند نیز با تشکر از تمامی حاضرین در جلسه بیان داشت: جا دارد از مهندس عرب نژاد و نیز رضا یزدانپناه تشکر کنم که واقعاً در دوره مدیریت خود برای شهرداری و شهر زحمات زیادی کشیدند و امروز هم که روز معارفه مهندس محمدی هست برای ایشان نیز در راهی که در پیش دارد آرزوی توفیق داریم.

 

وی با بیان حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند ” لَا خَیْرَ فِی دُنْیَا لَا تَدَبُّرَ [لَا تَدْبِیرَ] فِیهَا” اظهار داشت: اگر دنیا بخواهد گوارا و ارزشمند باشد برای انسان، انسان باید برنامه ریزی و محاسبه گری دقیق داشته باشد. بنابراین در همه امور یک مدیر باید برنامه ریزی و آینده نگری داشته باشد و حتی هر انسانی اگر در زندگی شخصی و خانوادگی و محیط کاری خود اگر تدبیر و برنامه ریزی نداشته باشد و به روزمره گی دچار شد شکست در انتظار او خواهد بود.

 

امام جمعه زرند ادامه داد: بنابراین عیش دنیا، خوشی در دنیا و زیبایی دنیا با برنامه ریزی امکان پذیری است که این موضوع در مورد نهادی مانند شهرداری اهمیت ویژه ای خواهد داشت. شهرداری یک محیط باز با وسعت کار بالا است که اگر تدبیر و برنامه ریزی و وجود یک اتاق فکر پشتوانه شهردار نباشد قطعاً شهرداری به جایی نخواهد رسید.

 

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان فرازی دیگر از سخنان امیر المؤمنین (ع) که فرمودند: “یُستَدَلُّ علَی اِدبارِ الدّوَلِ بأربع: تضییعُ الأصول، و التمسّک بالفروع، و تقدیم الأراذل، و تأخیر الأفاضل ” به عوامل و دلایل شکست یک تمدن و دولت اشاره کردند و اظهار داشتند: اولین نکته ای که آقا امیر المؤمنین (ع) در مورد شکست یک دولت بیان می کنند این است که آن دولت و تمدن به اصول توجه ای نکند. بنابراین برای شکست نخوردن باید به اصولی که واجب است و در درجه اول هست توجه ویژه داشت.

 

وی ادامه داد: نکته دومی که امام علی (ع) در مورد شکست یک دولت و تمدن به آن توجه می کنند “و التمسّک بالفروع” است که در واقع بیان کننده این است که آن دولت وارد موضوعات فرعی جامعه می شوند و توجه ای به مسائل اصلی جامعه نداشته باشد.

 

امام جمعه زرند ادامه داد: دو نکته دیگر هم “تقدیم الأراذل، و تأخیر الأفاضل” است که در واقع توجه به ارائه کار به افراد توانا و توانمند است و اگر کار به دست افراد نا اهل و اراذل افتاد چون به اصول آگاه نیستند و وارد مسائل فرعی می شوند شکست نصیب آن جامعه خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: اگر ما بخواهیم در شهرمان پیشرفت وجود داشته باشد باید ضمن داشتن برنامه ریزی به این چهار کلید واژه امیرالمومنین (ع) نیز توجه کنیم و اگر همانطوری که وحدت و همدلی در بین ادارات شهرستان زرند وجود دارد، وحدت و همدلی بین شورای شهر شهردار و مجموعه شهرداری نیز به وجود آید با حمایت و کمک دیگر مسئولین، شهر هم پیشرفت خواهد کرد.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: اگر مدیری را انتخاب می کنیم باید دست ایشان را در کار باز بگذاریم و فردا اینچنین نباشد که بگوییم آن را که ما می خواهیم بر سر کار بذار و آن کس که ما دوست نداریم را از کار بردار. وقتی که به یک مدیر اعتماد می کنیم باید آزادی عمل و آزادی اختیار داشته باشد و با هر کسی که می تواند کار کند باید کار کند و کار را به خودش واگذار کنیم ولی در مقابل طرف باید از ایشان کار و پیشرفت بخواهیم و دخالت در امور مدیریتی ایشان نکنیم.

 

حبیب الله خنجری، فرماندار زرند هم در این مراسم با تشکر از حاضرین اظهار داشت: امیدواریم که قدم حضور شما بزرگواران در این مراسم برکت خوبی برای زرند داشته باشد و شاهد پیشرفت این شهر باشد.

 

وی با تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع) خطاب به سیف الدینی، معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: مشکلاتی که در چهار شهرداری فعال در شهرستان زرند وجود دارد بسیار زیاد است و همه این شهرداری ها به کمک و حمایت استانداری نیاز دارند.

 

خنجری بیان داشت: همانطور که پیش از این شهر زرند به عنوان یکی از شهرهای برتر انتخاب شده است، امیدواریم بتوانیم با فعالیت و تدبیر مهندس محمدی و حمایت استانداری دوباره شاهد روزهای خوب این شهر باشیم.

 

فرماندار زرند اظهار داشت: بی شک پیشرفت و موفقیت در شهرداری با همکاری و همدلی به وجود خواهد آمد و امیدواریم که شورای شهر که واقعاً زحمت کش هستند اختیارات کافی را در اختیار شهردار جدید قرار دهند و با همکاری و همدلی بین اعضای شورا و شهردار جدید شاهد پیشرفت شهر باشیم.

 

لازم به ذکر است در این مراسم  رضا یزدان پناه با ارائه گزارش از فعالیت های شهرداری خلاصه ای از فعالیت چندین ماهه خود در این سمت را ارائه کرد و در پایان از زحمات ایشان نیز تجلیل شد و طی قرائت حکمی از سوی رزم حسینی استانداری کرمان، مهندس محمدی به عنوان شهردار زرند معرفی شدند.

 

مهندس احمدی محمدی، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشند که پانزده سال سابقه مدیریت اداره مخابرات شهرستان زرند را در پرونده اجرایی خود دارند. وی همچنین سابقه فعالیت در نیروگاه برق زرند به عنوان رئیس اداره بهره برداری و رئیس اداره تعمیرات ابزار دقیق این نیروگاه و نیز مدیر کاروان های حج تمتع و رئیس هیات کوهنوردی شهرستان زرند را در رزومه کاری خود دارد.

 

Referrals-Shahrdar-Zarand_ (1) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (2) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (3) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (4) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (5) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (6) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (7) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (8) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (9) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (10) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (11) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (12) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (13) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (14) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (17) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (18) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (15) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (16) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (19) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (23) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (21) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (22) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (20) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (24) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (25) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (26) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (27) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (28) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (29) Referrals-Shahrdar-Zarand_ (30)

انتهای پیام/