کاهش ۲۳ درصدی وقوع و افزایش ۶۹ درصدی کشف انواع سرقت ها در زرند / آموزش مردم بیشترین علت کاهش سرقت هاست

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کاهش ۲۳درصدی وقوع و افزایش ۶۹درصدی کشفیات انواع سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ نورعلی چوگانیبه گزارش صدای زرند، ‘سرهنگ نورعلی چوگانی’ در تشریح این خبر گفت: با استفاده از روش های پیشگیرانه و علمی و ارتقا گشت های هدفمند در برخورد با جرائم شاهد کاهش ۷درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۹ درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان بوده ایم.

 

وی افزود: کنترل انواع جرائم و مبارزه با مواد مخدر از جمله اولویت های کاری پلیس شهرستان است و در این خصوص تلاش های فراونی صورت گرفته است.

 

چوگانی تصریح کرد: پلیس زرند برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر را نیز در دستور کار قرار داده و با شدت عمل بیشتری با آن ها برخورد خواهد کرد.

 

وی گفت: در چهار ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۳ درصد وقوع و افزایش ۶۹ درصد کشف انواع سرقت های مهم در شهرستان زرند بوده ایم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان  زرند از جمله دلایل کاهش جرائم می توان به ارتقا و گسترش آموزش همگانی شهروندان ازطریق توزیع بروشورهای آموزشی، برگزاری جلسات مستقیم با مردم در مساجد و مدارس و اماکن عمومی، اجرای طرح های پلیس محله محور و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت دانست.

 

 

انتهای پیام/