آمریکا آرزوی صرف نظر از شعار «مرگ بر آمریکا» را باید به گور ببرد

امام جمعه زرند گفت: اگر برجام هم مورد توافق قرار گیرد، آرزوی صرف نظر از «شعار مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار» و مبارزه با استکبار را باید به گور ببرد.

Ebrahimi_حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به متن برجام اظهار داشت: جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای در وین، حاصل تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب بوده و با استقامت و ایستادگی ملت ایران و تلاش دانشمندان و مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان به دست آمده است.

 

به گزارش صدای زرند، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند اظهار داشت: تا بررسی مراحل قانونی‌ این متن ۹۰ روز فرصت داریم، اما نکته قابل توجه این است که آمریکا می‌خواهد به خیال خام خود ایران دست از شعار های «مر‌گ بر آمریکا» بر دارد.

 

ابراهیمی ادامه داد: اگر برجام هم مورد توافق قرار گیرد، آرزوی صرف نظر از «شعار مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر استکبار» و مبارزه با استکبار را باید به گور ببرد.

 

وی تصریح کرد: از یک طرف آمریکا مدعی مبارزه با ترورسیم است و از طرفی گروهک تروریستی داعش و منافقان را مورد حمایت‌های خود قرار می‌دهد.

 

خطیب جمعه زرند در ادامه با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ گفت: یکی دیگر از جنایت‌های ‌آمریکا و انگلیس کودتای ۲۸ مرداد است، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در این روز برای تامین منافع خود در مقابل مردم ایران ایستادند و محمدرضا شاه را دوباره به قدرت بازگردانده و میلیون‌ها بشکه نفت ایران را به غارت بردند.

                  

ابراهیمی با بیان اینکه کودتای ۲۸ مرداد سرمنشأ خیانت آمریکا در ایران است، عنوان کرد: کودتای ۲۸ مرداد از حوادث عبرت‌آموز و تلخ تاریخ اسلام است که با تفکر و تامل در آن می‌توان از تکرار چنین حوادثی در کشور جلوگیری کرد.

 

وی با بیان اینکه ناکامی مصدق در ایجاد دموکراسی مورد نظرش همچون لکه ننگی بر تاریخ کشور بر جای ماند، افزود: امروزه مردم ایران اسلامی فعال و آگاه سیاسی هستند و با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای رشد و توسعه کشور گام بر‌ می‌دارند.

 

خطیب جمعه زرند ‌با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت جهانی‌شدن دهه کرامت را افتخار بزرگی برای ایرانی اسلامی دانست و خواستار برنامه‌ریزی‌های مسئولان فرهنگی در هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم‌‌ جشن این ایام شد‌.

 

وی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه همه توان نظامی و اطلاعاتی خود را برای نابودی حزب‌الله به کار گرفت، اما باز هم شکست مفتضحانه‌ای را خورد‌.

 

‌امام جمعه زرند از حضور مردم ولایتمدار شهرستان زرند در مراسم تشییع جنازه شهدا غواص تجلیل کرد و ابراز داشت: در تک تک وصیتنامه شهدا اطاعت از ولایت موج می‌زند و مسئولان بدانند که این مسئولیت آنها به برکت خون شهیدان است.

 

 

انتهای پیام/