امام می دانستند که چگونه هاشمی توسط نااهلان مورد تعرض قرار می گیرد

کمال الدین پیر موذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس: امام می دانستند که چگونه آیت الله هاشمی توسط نااهلان مورد تعرض قرار می گیرد

Pirmoazen_Ardabilنماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره حملات اخیر علیه آیت الله هاشمی با اشاره به سخنان امام راحل درخصوص ایشان گفت:امام (ره) می دانستند که چگونه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام ، یاور رهبرمعظم انقلاب، محرم انقلاب و محبوب ملت که بی تردید از ارکان و چکیده های انقلاب اسلامی هستند توسط چسبیدگان انقلاب و نااهلان مورد تعرض قرار می گیرد.

          

صدای زرند / سیاسی: به گزارش جماران به نقل از ایرنا، کمال الدین پیرموذن درباره توهین به آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه هر چه از زمان رحلت حضرت امام خمینی (ره) می گذرد، متاسفانه اهداف ایشان دست نیافتنی تر می شود، افزود: بی تردید تعطیلی اندیشه های امام خمینی (ره) راه را برای ظهور و میدان داری نااهلان انقلاب باز می کند.

 

وی اضافه کرد: هنگامی که جمله تاریخی ‘من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد’ را بیان کردند گویا وضع امروز ما بخوبی حدس می زدند.

 

عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: مرحوم آیت الله توسلی نقل کرده، امام راحل تا وقتی که شیخ علی تهرانی از رادیو بیگانه به آقای هاشمی رفسنجانی توهین بدی نکرده بود به رادیو بغداد گوش می کرد و بعد از توهین به هاشمی، فرمودند: برای من دیگر جایز نیست رادیو بغداد را گوش کنم!

          

این نماینده مردم اردبیل در مجلس از مردم ایران خواست که با به تأسی از امام (ره) هنگامی که می بینند  و یا می شنوند احدی انحصارگر خودحق پندار، چسبیده به انقلاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی اهانت می کند یا رادیو و تلویزیون را ببندند و یا جلسه را ترک کنند.

          

وی خاطر نشان کرد: بی تردید تعطیلی اندیشه های امام خمینی (ره) راه را برای ظهور و میدان داری نااهلان انقلاب باز می کند.

          

غلام علی رجایی، مشاور هاشمی رفسنجانی اخیرا در مصاحبه با یکی از روزنامه ها گفت که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به محتوای انتقادهای اخیر از خود ‘خندیدند و گفتند چون دستشان خالی است مجبورند به این چیزها متوسل شوند’. به گفته رجایی ‘یک تکه از حرف های هاشمی را از یک مصاحبه مفصل درباره انقلابی نماها درآورده اند تا ناشیانه اصل حرف او را به حاشیه ببرند.’

 

 

انتهای پیام/