خودکشی جوان زرندی به خاطر ترساندن همسر (+گزارش تصویری عملیات نجات)

یک جوان زرندی برای ترساندن همسرش و جلوگیری از جدایی اقدام به خودکشی بر روی یکی ازکوهای این شهر کرد که توسط ماموران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

HelalAhmarبه گزارش صدای زرند، محمود بابایی ماهانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند گفت: عصر روز گذشته با کسب خبر از مرکز کشیک هلال احمر استان کرمان مبنی بر اینکه یک نفر از شهروندان زرندی در ارتفاعات کوههای روستای خدا افریده سرباغ مصدوم شده است بلافاصله دواکیپ از نیروهای هلال احمر زرند با همکاری اورژانس به منطقه اعزام و عملیات جستجو برای نجات این جوان را اغاز کردند.

                


وی افزود: نیروهای امدادی پس از تلاش بی وقفه یک ساعته مصدوم را از ارتفاعات حدود ۸۰۰ متری کوه دوشاخ در این منطقه با حمل طاقت فرسا به پائئن انتقال دادند و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

                

وی گفت: پس از انتقال به بیمارستان متوجه شدیم که وی با همسرش اختلاف داشته و در اعتراض به تصمیم جدائی همسرش دست به این کارزده است.

                

بابایی‌ماهانی گفت: پس از انتقال به پایین کوه، بلافاصله مصدوم برای درمان به بیمارستان سینا انتقال داده شد و با تلاش تیم پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت و هم‌اکنون حال وی رضایتبخش و تحت درمان قرار دارد.

                

رئیس جمعیت هلال احمر زرند عنوان کرد: قبل از جست‌وجو اطلاعات لازم را از همسر ایشان کسب کردیم و خود را در قالب دو تیم ۳ نفره با لیدر گروه در مجموع ۷ نفر به ارتفاعات کوه دوشاخ در منطقه عمومی سرباغ روستای خداآفریده رساندیم، مصدوم قبل از جراحت ضمن تماس با تلفن همراهش موقعیت جغرافیایی خود را اعلام می‌کند.

                

بابایی‌ماهانی بیان داشت: پس از حضور تیم هلال احمر با پیکر نیمه‌جان این جوان روبه‌رو شدیم و با مشقت زیاد، مصدوم را در حالی که بی‌حال و از هر دو دستش خون می‌آمد، به بیمارستان سینا انتقال دادیم.

 

                
 1 2 3 4 5 6

 

 

انتهای پیام/