مداحی نژاد: شناخت کافی مردم از صنایع فعال آرامش را به جامعه تزریق خواهد نمود

مداحی نژاد: وظیفه همه مسئولین آگاهی دادن مناسب به آحاد جامعه از وضعیت زمینه صنعتی شدن شهرستان است و شناخت کافی مردم نسبت به اثرات مثبت صنایع فعال بویژه صنعت فولاد آرامش را به جامعه تزریق خواهد نمود و این آرامش در وضعیت معیشت، زندگی و امیدواری آنان به شهر صنعتی زرند تاثیر بسزائی خواهد داشت.

FAniHerfeie_Zarand_66600001مدیران آموزشگاه های آزاد و پرسنل و مربیان کارگاه های آموزشی مرکز فنی و حرفه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی مهارت و کارآفرینی از صنایع فولاد زرند بازدید نمودند.

                

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان زرند، مداحی نژاد رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند هدف از این بازدید را آشنایی بهتر فعالان عرصه مهارت و کارآفرینی با خدمات در حال انجام و صنعتی شدن شهرستان عنوان نمود.

                

ایشان ضمن تقدیر از بانیان رونق صنعتی در شهرستان زرند اظهار داشت: وظیفه همه مسئولین آگاهی دادن مناسب به آحاد جامعه از وضعیت زمینه صنعتی شدن شهرستان است و شناخت کافی مردم نسبت به اثرات مثبت صنایع فعال بویژه صنعت فولاد آرامش را به جامعه تزریق خواهد نمود و این آرامش در وضعیت معیشت، زندگی و امیدواری آنان به شهر صنعتی زرند تاثیر بسزائی خواهد داشت.

                

مداحی نژاد ضمن گرامیداشت هفته ملی مهارت، هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی در جامعه، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اطلاع رسانی هر چه بیشتر این آموزش‌ها در سطوح مختلف جامعه دانست و اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی جهت اطلاع‌رسانی مطلوب از خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به جوانان جویای کار است.

                

وی ضمن تقدیر از کارکنان، مربیان سخت‌کوش و پر تلاش و فعال در آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی و غیر دولتی رسالت آنان را بسیار سنگین و ارزشمند دانست و بیان داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند فرد را برای احراز مهارت و حرفه، شخص را برای ورود به عرصه کار و تلاش مهیا کند و یا توانایی او را در انجام حرفه ای افزایش دهد و این مهم یکی از مولفه‌های اصلی در حل مساله اشتغال در کشور است.

                

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده باری این هفته، اضافه کرد: دیدار پرسنل و مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان با امام جمعه و فرماندار، بازدید مدیران و مربیان آموزشگاه آزاد از صنایع شهرستان، افتتاح آموزشگاه ماه بانو، برگزاری آموزش یکروزه آرایش و پیرایش توسط مربیان آموزشگاه های آزاد شهرستان، تقدیر از عملکرد پرسنل و مدیران فعال در بخش خصوصی و دولتی، حضور پرسنل و کارآموزان در مراسم نماز جمعه و تشریح وضعیت آموزش های فنی و حرفه ای در شهرستان توسط امام جمعه معزز شهرستان و… از جمله اقدامات انجام شده در این هفته می باشد.

                

در پایان رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان از افتتاح آموزشگاه معدن و کارگاه های آموزش جوشکاری آرگون، درودگری در زندان شهرستان زرند در آینده ای نزدیک خبر داد.

                

انتهای پیام/