بازگشت شهید مهدی عبدالله‌زاده بعد از ۲۹ سال به خانه

پیکر پاک شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بعد از ۲۹ سال در زرند تشییع می‌شود.

پیکر پاک شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بعد از ۲۹ سال در زرند تشییع می‌شود.

شهید مهدی عبدالله‌زاده

به گزارش صدای زرند، آیین دیدار با خانواده شهید مهدی عبدالله‌زاده از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که به تازگی احراز هویت شده است، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در منزل این شهید والا مقام برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند در این دیدار گفت: شهادت، جهاد در راه خداوند متعال است و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برای آرامش و آسایش ملت ایران جان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند.

 حسن عرب با اشاره به اینکه خداوند به منزل شهدا نظر خاصی دارد، افزود: منزل شهید عبدالله‌زاده که در راه خدا با جان و دل جنگید جزء این مکان‌هاست.

وی ادامه داد: شهید مهدی عبدالله‌زاده متولد سوم خرداد ۴۳، بسیجی گردان ۴۱۱ لشکر ۴۱ ثارالله است که در چهارم دی‌ماه ۶۵ در عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شد و پس از ۲۹ سال هویت این شهید گرانقدر مشخص شده و امروز خبر شهادتش به خانواده‌ وی اعلام شد.

این مسئول با بیان اینکه شهید عبدالله‌زاده ۱۲ ماه در جبهه و عملیات‌های مختلف شرکت داشته است، بیان کرد: مراسم استقبال از ۲۱ شهید از شهدایی که اخیرا شناسایی شده‌اند در ۱۷ مردادماه جاری در شهرستان زرند برگزار می‌شود و مراسم تشییع جنازه شهید مهدی عبدالله‌زاده ۲۰ مردادماه جاری همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: شهدایی که وارد استان کرمان می‌شوند مربوط به شهرستان‌های زرند، کرمان، رفسنجان، شهربابک، سیرجان، بم و بافت هستند و ۱۰ شهید گمنام به رودبار جنوب انتقال می‌یابند.

مادر شهید عبدالله‌زاده نیز گفت: خیلی خوشحالم که فرزندم برگشته است و خوشحالم از اینکه فرزندم را از بین ۱۷۵ شهید دیگر تشخیص داده‌اند و ما همدیگر را بالاخره پس از این همه سال چشم‌انتظاری زیارت می‌کنیم، خدا صدایم را شنید و او را به من بازگرداند.

وی بیان کرد: ۲۹ سال از آن روزها می‌گذرد و من سعی کردم زیاد گریه نکنم و به خاطراتش دل خوش کنم، فرزند شهیدم مهدی عبدالله‌زاده یکی از خط‌‌شکنان عملیات کربلای چهار بود که در منطقه ام‌الرضا به شهادت رسید.

خواهر شهید عبدالله‌زاده هم گفت: خدا را شکر می‌کنم حالا پس از ۲۹ سال چشم‌انتظاری برادرم را در آغوش خواهم کشید و درددل‌های نگفته این همه سال دوری را با او بازگو خواهم کرد.

انتهای پیام/